HP Indigo napędza rozwój e-commerce w drukarni PrintUp
2 Oct 2024 13:56

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

od lewej: Piotr Fortuniak (Interak), Szymon Symonowicz (Digiprint)

Marka PrintUp to jedna z wiodących polskich drukarni internetowych założona w 2018 roku. Fundament technologiczny bazuje na ponad 30-letnim doświadczeniu drukarni Interak. PrintUp specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług poligraficznych, łącząc nowoczesne technologie z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze międzynarodowych korporacji oraz dużych projektów krajowych. Firma obsługuje zarówno rynek B2B, oferując profesjonalistom szeroką gamę produktów drukowanych, jak i od niedawna rynek B2C, otwierając się na klientów indywidualnych. Opierając się na połączeniu technologii konwencjonalnych i cyfrowych, oferują wydruki akcydensowe na terenie Polski i poza jej granicami. Jedną z technologii, którą używają są rozwiązania HP Indigo. Park maszynowy jest wyposażony w 3 maszyny tej marki, a drukarnia Interak jest jednym z pierwszych użytkowników technologii HP w naszym kraju.

Maszyny Indigo świetnie sprawdzają się w produkcji nisko i średnionakładowej. Dzięki szerokiemu wachlarzu obsługiwanych podłoży są w stanie zapewnić perfekcyjny druk dla większości sprzedawanych aplikacji w naszym sklepie internetowym. Offsetowa jakość oraz generowany punk rastrowy pozwala nam na produkcje najbardziej wymagających oraz przetworzonych produktów jakimi są np. okładki do książek, główki do kalendarzy trójdzielnych, wizytówki, itp. – mówi Piotr Fortuniak, menedżer działu cyfrowego w Interaku i dodaje – Zdecydowanie jakość druku, wysoka elastyczność oraz produktywność, łatwość kalkulowania kosztów produkcji, możliwości produkcyjne oraz format zadruku za każdym razem przekonywały nas, że rozwiązanie HP Indigo będzie najlepiej sprawdzało się w modelu biznesowym naszej drukarni.

W sierpniu 2024 drukarnia PrintUp anonsowała swoje wejście na rynek B2C, udostępniając platformę do online zamówień dla klientów indywidualnych. Jak zaznacza Piotr Fortuniak: Jest to krok strategiczny. Chcemy rozszerzyć nasz zakres obsługi i wachlarz produktowy, rozwinąć funkcjonalność sklepu internetowego i zaprosić jeszcze więcej użytkowników do wygodnego zamawiania ulubionych produktów drukowanych. Jednym z kluczowych produktów dla nas są kalendaria. Mimo że nie jest nowy na rynku druków personalizowanych, zainteresowanie klientów jest bardzo wysokie. Dobieramy narzędzia i zasoby w taki sposób, aby ten oraz inne produkty były wykonane na czas i w wysokiej jakości. Stąd też wybór HP Indigo.

Drukarnia Interak od wielu lat inwestuje w najnowsze technologię, aby sprostać wysokim oczekiwaniom klientów. Powodzenie tych inwestycji to sukces wszystkich stron, w tym dostawcy.

Piotr Fortuniak mówi: Z firmą Digiprint współpracujemy od ponad 15 lat, w 2008 roku została przeprowadzona instalacja pierwszej serii 3 w Polsce, która potrwała niecały tydzień.  Płynność i komfort pracy, wysoki poziom obsługi i rosnąca liczba zamówień drukarni przekonała nas do kolejnego zakupu już większego urządzenia HP Indigo 12000. W lutym 2024 po raz kolejny postanowiliśmy zaufać technologii i teraz z sukcesem używamy wszystkich trzech zainstalowanych maszyn HP Indigo, osiągając w tym roku jeden z najwyższych wyników w ilości wydrukowanych arkuszy w naszej części Europy.

Opracowano na podstawie informacji firmy Digiprint