Firma Kornit Digital LTD., zajmująca się cyfrowymi technologiami do produkcji odzieży i tekstyliów na żądanie, ogłosiła, że Hybrid Digital, oddział Hybrid Apparel – działający w branży hurtowni licencjonowanej odzieży i partnera sprzedawców internetowych i hurtowych, takich jak Walmart, Target i Kohl’s – dodaje Kornit Apollo do swoich obecnych linii produkcyjnych Kornit Atlas MAX. Rozszerzona oferta, zgodnie z oczekiwaniami producenta, ma przyczynić się do dalszej transformacji cyfrowej firmy.
Firma Hybrid Digital, pierwotnie zajmująca się produkcją i drukowaniem transferowym, kilka lat temu przestawiła się z produkcji analogowej na cyfrową, aby dostosować się do nowych czasów produkcji i dostaw wymaganych przez sprzedaż detaliczną online, zapewniając jednocześnie hurtowniom możliwość spełnienia wymagań dotyczących posiadania niewielkich zapasów lub nieposiadania ich wcale. Dzięki Kornit Apollo Hybrid Digital dostosowuje się do zmieniających się standardów rynkowych związanych z krótszymi czasami dostawy, co pozwala na efektywniejsze zarządzanie cyklami produkcyjnymi i obsługę szerszej bazy klientów.
W Hybrid Apparel inwestujemy w technologię i zasoby, aby zwiększyć szybkość wprowadzania produktów na rynek, usprawnić zarządzanie zapasami oraz zapewnić sprzedawcom detalicznym i konsumentom wysokiej jakości produkty na żądanie. W obliczu zmieniającego się krajobrazu handlu detalicznego i wyzwań Hybrid Digital we współpracy z Kornit zapewnia to rozwiązanie – powiedział Stephen Teglas, prezes Hybrid Digital. – Nasze sukcesy we współpracy z Kornit były niesamowite. Wykorzystywaliśmy technologię do zdobywania nowych możliwości rynkowych i powiększania bazy klientów w czasach przyspieszonych zmian. Apollo to jeden z najważniejszych kroków w produkcji cyfrowej, jakie podjęliśmy w ostatnich latach.
Zmieniająca się dynamika rynku, oczekiwania dotyczące przyspieszonych terminów dostaw i popyt na odzież najwyższej jakości sprawiają, że produkcja cyfrowa jest ważniejsza niż kiedykolwiek. Hybrid Digital zbudował reputację lidera rynku, konsekwentnie dostarczając produkcję na żądanie dla innowacyjnej, kreatywnej odzieży, bez wstrzymywania przez długie terminy realizacji lub długie cykle produkcyjne – powiedział Ronen Samuel, dyrektor generalny Kornit Digital. – Nasz system Apollo jest przełomem w branży, pomagając klientom takim jak Hybrid Digital w dalszym wykorzystaniu wszystkiego, co jest możliwe dzięki cyfrowej produkcji na żądanie.
Opracowano na podstawie informacji firmy Kornit Digital