Epson i EKM Global łączą siły
18 Dec 2024 08:35

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Epson nawiązała współpracę z EKM Global, aby zintegrować Epson Remote Services (ERS) i uprościć zdalne zarządzanie drukiem oraz flotą urządzeń. ERS to darmowy, oparty na chmurze system monitorowania i zarządzania urządzeniami Epson, który umożliwia zaawansowaną diagnostykę zdalną. Dzięki otwartemu API Epson, powstało kompleksowe narzędzie do zarządzania flotą dla partnerów kanałowych i dealerów.

Firmy Epson i EKM Global połączyły siły, aby umożliwić stworzenie kompleksowego rozwiązania dla partnerów kanałowych i sprzedawców urządzeń drukujących, integrując oprogramowanie do zarządzania drukiem i flotą MFP Epson Remote Services (ERS) w ramach platformy EKM Global Insight. Dzięki tej współpracy użytkownicy mogą łatwo uzyskiwać dostęp do danych serwisowych urządzeń, konfigurować i reagować na alerty wraz z rozszerzonymi informacjami dotyczącymi problemu. Pozwoli to uprościć procesy zarządzania i zwiększyć efektywność pracy.

Zaawansowana diagnostyka zdalna i redukcja kosztów serwisowania

System monitorowania i zarządzania urządzeniami - Epson Remote Services - pomaga zmniejszyć potrzebę angażowania serwisantów i wizyt na miejscu, umożliwiając zdalną diagnostykę i naprawy. Oprócz oszczędności finansowych redukuje to także emisję CO2 związaną z koniecznością dojazdów. Dzięki integracji ERS z platformą zarządzania drukiem i flotą EKM Global, firma ta może zapewnić swoim partnerom kanałowym i dealerom pełny wgląd w wydajność floty oraz możliwość zarządzania i rozwiązywania problemów serwisowych bez wysyłania pracowników na miejsce instalacji.

Współpraca na rzecz lepszej przyszłości druku

Zrównoważony rozwój i współpraca to kluczowe filary wizji i misji Epson. Współpraca z firmami takimi jak EKM, z którymi razem możemy usprawnić zarządzanie i serwisowanie floty drukarek, jest niezwykle istotna, jeśli chcemy stworzyć bardziej zrównoważoną przyszłość dla branży druku – powiedział Tomasz Lis z Epson Polska. Łącząc Epson Remote Services i platformę zarządzania EKM Global powstało rozwiązanie, które pomagają dealerom i resellerom sprzętu drukującego uprościć operacje oraz zmniejszyć koszty i wpływ serwisowania floty na środowisko.

Naszym celem jest maksymalne uproszczenie i zwiększenie efektywności zarządzania drukiem i flotą dla naszych partnerów, a współpraca z Epson w celu integracji rozwiązania ERS to kolejny krok w tym kierunku. Wykorzystanie ERS w naszej platformie ułatwia i przyspiesza menedżerom flot uzyskiwanie pełnego obrazu wydajności i kondycji floty oraz wdrażanie odpowiednich rozwiązań tam, gdzie to konieczne – dodał Ian Silvester z EKM Global.

 

Opracowano na podstawie informacji firmy EPSON