Wspólny sukces MD Labels i Diet-Food
18 Dec 2024 12:50

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Intensywny rozwój drukarni MD Labels, którego zasadniczymi elementami są m.in. trzy pracujące tu maszyny hybrydowe Mark Andy, przekłada się obecnie również na sukcesy jej klientów. W ślad za inwestycjami pojawiają się tu nowe zlecenia, przybywa zleceniodawców, rośnie zatrudnienie, znacząco zwiększyła się także powierzchnia produkcyjna. Jednak to, co doceniają najbardziej współpracujące z tą drukarnią firmy to fakt, że otrzymują one tu etykiety, które pozwalają ich produktom wyróżniać się na rynku. Są wśród nich etykiety kolorowe i białe, personalizowane, a także najwyższej jakości etykiety premium - z uszlachetnieniami, metalizowane, przezroczyste oraz drukowane na papierach ozdobnych i dekoracyjnych. Co więcej, drukarnia może je zrealizować w dowolnym nakładzie. Jednym z klientów, którzy zaufali MD Labels i nawiązali z nią strategiczną współpracę w obszarze etykiet, jest firma Diet-Food. 

Diet-Food specjalizuje się w produkcji zdrowej i ekologicznej żywności. Historia tej firmy datuje się na rok 2013, a obecnie posiada ona w swoim portfolio ponad 300 różnych produktów, z czego blisko 90 proc. to produkty bio. W swojej produkcji – co podkreśla – sięga po najwyższej jakości surowce z różnych krajów, takich jak Brazylia, Peru, Rumunia czy Chiny. To między innymi wyjątkowe składniki nadają naszym produktom niezapomniany smak i unikalny charakter – podkreśla Michał Szafarz, współwłaściciel Diet-Food. – Trafiają one później nie tylko na nasz krajowy rynek, ale również do miejsc tak egzotycznych jak np. Dubaj, czyniąc zdrowe jedzenie dostępnym dla ludzi na całym świecie.

Firma od dłuższego czasu współpracuje z MD Lables, zlecając jej produkcję etykiet. Dzięki temu etykiety MD Labels wykonane na maszynach Mark Andy trafiają na półki sklepowe na całym świecie. To dla nas duże wyzwanie – mówi Marcin Jasiński, współwłaściciel MD Labels - Dokładamy wszelkich starań, aby etykiety wyróżniały produkty naszych klientów, w tym firmy Diet-Foods na półce sklepowej. To bowiem  konsument, decydujący się na zakup takiego a nie innego produktu, decyduje o sukcesie naszych zleceniodawców. Dlatego etykiety muszą być najwyższej jakości, co więcej - odpowiadać na bardzo różne potrzeby zleceniodawców. Możemy temu sprostać dzięki inwestycjom, wśród których kluczowe to zakup hybrydowych maszyn drukujących Mark Andy.

Pierwsza z nich rozpoczęła pracę w MD Labels w 2018 roku, co pozwoliło drukarni na znaczny wzrost produkcji. W 2022 roku dołączyła do jej parku sprzętowego kolejna maszyna – Digital Series HD. W 2024 roku uruchomiono tu trzecią, bliźniaczą maszynę, bazującą – podobnie jak dwie pierwsze – na technologii inkjetowej UV. Nasze wybory stały się idealną odpowiedzią na zmieniające się w ostatnich latach potrzeby rynkowe – podkreśla Marcin Jasiński. – Współcześni konsumenci oczekują coraz bardziej spersonalizowanych produktów wysokiej jakości i w atrakcyjnej cenie. Rynek generuje też potrzebę niższych nakładów czy różnych wersji tego samego produktu. Dzięki Mark Andy dysponujemy odpowiednią technologią, by sprostać tym wyzwaniom.

Michał Szafarz potwierdza: Dzięki etykietom drukowanym przez MD Labels możemy zaoferować nie tylko produkt wysokiej jakości, ale także atrakcyjny pod względem wizualnym. Dzięki temu przyciągamy uwagę konsumentów przy dokonywanych przez nich wyborach zakupowych. W naszej branży bardzo ważny jest też krótki czas dostawy, a co za tym idzie opakowania muszą być wyprodukowane bardzo szybko. współpraca z MD Labels nam to gwarantuje, m.in. dzięki hybrydowym rozwiązaniom, jakimi dysponuje. Co więcej - możemy jej zlecać różne nakłady, co jest równie ważne. Wszystko to sprawia, że odnotowujemy większą sprzedaż, a w efekcie - dynamiczny rozwój.

Technologia cyfrowa w produkcji etykiet oferuje ogromny potencjał dla branży spożywczej i innych segmentów – mówi Łukasz Chruśliński, Sales Manager Mark Andy Europe. – Zwłaszcza w kontekście zmieniającej się sytuacji rynkowej. Spadające nakłady, potrzeba produkcji różnych wersji jednej etykiety, personalizacja, bogate uszlachetnienia przy zachowaniu wysokiej jakości i atrakcyjnej ceny - to obecnie najważniejsze potrzeby i oczekiwania klientów. To niezwykle ciekawe i inspirujące obserwować jak szybko firma MD Labels rozwija się odnosząc sukcesy w branży etykietowej, opierając się jedynie na technologii hybrydowej Mark Andy.

Mark Andy posiada bogate portfolio maszyn bazujących na technologii fleksograficznej, jak również rozwiązania hybrydowe, uwzględniające technologię cyfrową. Dlatego zawsze staramy się holistycznie podejść do oczekiwań klientów, ich możliwości i potrzeb na danym etapie rozwoju, proponując najlepsze rozwiązanie. Przykład MD Labels i jej współpraca z setkami klientów, jakie obsługuje - w tym z prężnie działającą nie tylko na rynku polskim, ale również poza nim firmą Diet-Food - jest dowodem na to, że technologia Mark Andy staje się częścią sukcesów naszych klientów i ich zleceniodawców. Wpisuje się on również w założenia hasła naszej firmy: „Your growth is our growth”. – podsumowuje Łukasz Chruśliński.

 

Opracowano na podstawie informacji firmy Mark Andy