Two Sides startuje z Love Paper Week
27 Dec 2024 11:24

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Two Sides, organizacja promująca papier i zrównoważony rozwój, ogłasza nowe wydarzenie – Love Paper Week, które odbędzie się w dniach 3-7 lutego 2025 roku. Celem inicjatywy jest wspólne działanie branży papierniczej na rzecz edukacji konsumentów i firm o zaletach papieru jako ekologicznego i efektywnego medium.

Two Sides zachęca drukarnie, producentów papieru, opakowań oraz inne podmioty związane z sektorem papierniczym do włączenia się w akcję i wykorzystania dostępnych materiałów, aby szerzej informować swoich klientów o walorach papieru i jego wpływie na zrównoważony rozwój.

W pierwszym roku wydarzenie będzie miało raczej kameralny charakter, ale naszą ambicją jest, by z czasem Love Paper Week stał się rozpoznawalnym świętem – zarówno wśród branży, jak i konsumentów. Chcemy zmobilizować całą społeczność związaną z papierem, od wydawców, drukarzy, po producentów tektury i papieru opakowaniowego, by wspólnie celebrować to wyjątkowe medium – powiedział Josh Birch, kierownik kampanii Two Sides UK.

Dlaczego papier?

Jednym z wyzwań, jakie stoją przed branżą, jest niska świadomość konsumentów dotycząca zrównoważoności papieru. Z badań przeprowadzonych przez Two Sides oraz organizację Cepi wynika, że aż 37 proc. europejskich konsumentów uważa papier i opakowania papierowe za szkodliwe dla środowiska. Tymczasem recykling papieru w Europie wynosi aż 79 proc., co jest najwyższym wskaźnikiem spośród wszystkich materiałów.

Jak włączyć się w akcję?

Na potrzeby Love Paper Week przygotowano szereg materiałów promocyjnych, które firmy z branży mogą wykorzystać w swoich działaniach komunikacyjnych. Wśród nich znajdą się:

  • grafiki, filmy i treści do publikacji w mediach społecznościowych,
  • ramki profilowe i wirtualne tła,
  • gotowe stopki e-mail,
  • elementy identyfikacji wizualnej Love Paper Week.

Materiały te będą szeroko udostępniane, aby ułatwić branży aktywne zaangażowanie w promocję papieru jako ekologicznego wyboru.

 

Opracowano na podstawie informacji z portalu printweek.com