Agfa wzmacnia strukturę Global Services
6 Dec 2016 14:43

Agfa wzmacnia działajšcš w ramach koncernu grupę Global Services, aby stworzyć kompleksowy system usług na użytek drukarń. Dział usług technicznych (Technical Services) œwiadczy różnorodne usługi zwišzane z produktami, podczas gdy dział usług szkoleniowych (Expert Services) oferuje wybór usług szkoleniowych, doradczych i dotyczšcych specjalistycznej wiedzy, umożliwiajšcych operatorom podnoszenie poziomu praktycznych umiejętnoœci. Oba działy korzystajš z usług zdalnych w trybie online (Remote Services). Jako jeden z najważniejszych elementów przyjętej przez Agfę strategii dostarczania całoœciowych rozwišzań, grupa Global Services zapewnia dostęp do najnowszych technologii oraz ich bezproblemowe funkcjonowanie i pełne wykorzystanie. Agfa przejmuje także pełnš odpowiedzialnoœć za cały proces produkcyjny. Po powierzeniu nam pełnej obsługi drukarni, użytkownik w razie potrzeby korzysta z jednego numeru telefonu. Dzięki bogatej ofercie naszych usług, drukarz może zajšć się wyłšcznie tym, co robi najlepiej Đ czyli drukowaniem Đ pozostawiajšc nam (É) utrzymanie wydajnoœci procesu produkcyjnego na najwyższym poziomie Đ powiedział Jan Vangeel, dyrektor Agfa Global Services. Przedstawiciele działu usług Agfy oceniš indywidualne potrzeby i zaproponujš najodpowiedniejszš dla danej instytucji umowę o œwiadczeniu usług. Użytkownicy majš do wyboru kilka opcji: serwis prewencyjny lub techniczny, zdalny system diagnostyczny lub programy szkoleniowe. Usługi obejmujš: techniczne wsparcie cišgłoœci przepływu pracy, komunikację sieciowš i integrację systemów, serwis prewencyjny, programy stałego doskonalenia, usługi audytorskie i doradcze, udostępnianie wiedzy o procesach, szkolenia specjalistów oraz dostęp do banku wiedzy w trybie online. Grupa Global Services oferuje także wspólny program serwisowy, dzięki któremu personel techniczny użytkownika może samodzielnie rozwišzywać złożone i specjalistyczne problemy. Opracowano na podstawie informacji firmy Agfa