Akademia Mellow 
22 Mar 2019 13:25

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

„Nie wymyślisz czegoś takiego, jeśli nie wiesz, jakie są możliwości” – powiedział jeden z uczestników warsztatów organizowanych przez krakowską drukarnię Mellow pod szyldem „Akademia Mellow”. Uczestnicy spotkań zgłębiają tematykę technik druku, uszlachetnień i wykończenia oraz doboru odpowiedniego podłoża drukarskiego, a pozyskaną wiedzę wykorzystują podczas projektowania materiałów marketingowych dla swoich firm.

Drukarnia Mellow powstała 20 lat temu jako partner biznesowy instytucji bankowych, więc doradztwo w relacji B2B ma głęboko zakorzenione. Dziś to nie tylko drukarnia wykorzystująca technologie cyfrową i offsetową, ale także firma podejmująca inicjatywy o charakterze edukacyjnym. Jedną z nich jest Akademia Mellow – warsztaty dla klientów korporacyjnych, pracowników działów marketingu i małych przedsiębiorców. Produkty poligraficzne powstają z niezliczonej ilości możliwości kreatywnego łączenia papieru i technologii – tłumaczy Andrzej Skarbiński, doradca klienta. – Klienci coraz częściej chcą tworzyć nietuzinkowe, wyróżniające się materiały, dlatego wiedza na temat podłoży drukarskich i technologii druku jest na wagę złota. Podstawowe zadanie Akademii to edukacja klientów podczas warsztatów poligraficznych, które Mellow prowadzi wspólnie z partnerami, np. dostawcami papieru i agencjami brandingowymi.

Jak wyglądają warsztaty? Prowadzimy wykłady, rozmawiamy z uczestnikami, prezentujemy nasze portale do zarządzania i zamawiania druku – opowiada Justyna Dubiel, dyrektor Oddziału Cyfrowego drukarni Mellow. – Zależy nam na tym, aby zajęcia cechowały się jak największą aktywnością uczestników. Na szczęście nie musimy ich specjalnie zachęcać, widzimy spore zainteresowanie i bardzo nas to cieszy.

Uczestnicy warsztatów zgłębiają tematykę technik druku, uszlachetnień i wykończenia oraz doboru odpowiedniego podłoża drukarskiego. Z taką wiedzą mogą projektować materiały marketingowe dla swoich firm. 

Dedykowane portale

Drukarnia Mellow specjalizuje się w druku niebanalnych produktów, m.in. katalogów w ozdobnych pudełkach oraz uszlachetnionych i kreatywnie zaprojektowanych materiałów reklamowych, również personalizowanych. Udostępnia 4 portale do zarządzania i zamawiania druku online. Każdy portal jest skierowany do innej grupy odbiorców i odpowiada innej dziedzinie działalności. Mellow Bussiness jest indywidualnie dostosowany do każdego klienta firmowego. Alboomer to edytor do zamawiania fotoalbumów dla klientów indywidualnych, zaś Alboomer Pro jest sklepem dla profesjonalnych fotografów. Najnowszy portal www.drukujto.pl wyposażony jest w edytor i bazę darmowych szablonów graficznych. Powyższe portale również są prezentowane podczas warsztatów Akademii Mellow, a uczestnicy mają możliwości skorzystania z nich i zapoznania się z edytorami. 

Produktem, który stał się hitem tego roku, jest notes z szyciem japońskim – zdradza Andrzej Skarbiński. – Szycie japońskie to sztuka łączenia papieru za pomocą igły i sznurka, wykonywana ręcznie. W Mellow można zamówić do 200 sztuk takich notatników – do użytku własnego lub jako prezent dla partnerów biznesowych. Dla czytelników Poligrafiki przygotowaliśmy kod zniżkowy – 30 proc. do wykorzystania do końca kwietnia br. na cały asortyment. Aby otrzymać indywidualny kod, należy zgłosić się do nas poprzez nasz profil na Facebooku.

Na podstawie materiałów firmy Mellow opracowała AN