Bezpoœrednia sprzedaż i serwis Punch Đ największe korzyœci dla klientów
6 Dec 2016 14:43

W momencie wejœcia cyfrowego systemu produkcji Punch GSS 320D na rynki europejskie stało się jasne, że najlepsi fachowcy z wyjštkowš zgodnoœciš wysoko ocenili jakoœć druku i niskie koszty zakupu, a właœciwie eksploatacji tego produkowanego i serwisowanego na Słowacji systemu. Oczywiœcie przy okreœlaniu zyskownoœci decydujšce znaczenie ma cena, kupujšcy muszš jednak wiedzieć, czy ewentualna usterka lub jakikolwiek serwis nie przyniesie nieprzyjemnych niespodzianek. Jest to zrozumiałe, bo technologia cyfrowa opiera się na szybkoœci, termin dostawy skrócił się do godzin, a przestój maszyny Đ na dzień czy kilka dni Đ może oznaczać kłopoty i materialne straty dla użytkownika systemu. Potencjalni nabywcy, bioršc pod uwagę bezpoœredniš sprzedaż i brak miejscowego sprzedawcy czy centrum serwisowego, często zadajš pytanie zwišzane z systemem sprzedaży i serwisowania, a mianowicie: jakie sš gwarancje tego, że zobowišzania wobec kupujšcych zawsze i pewnie będš dotrzymane? Zaufanie jest w naszej profesji bardzo ważne, bez niego nie można wprowadzić urzšdzenia na rynek ani pozostać na europejskich rynkach Đ odpowiada Pavel Brezovsky, menedżer działu Serwisu i Biznesu w Punch Campus N‡mestovo, i dodaje: Naszš podstawowš strategię charakteryzuje slogan cyfrowego profitu. Wiedzieliœmy w momencie rozwijania systemu, że w naszych rękach mamy know-how zapewniajšcy doskonałš jakoœć druku, bo w przeszłoœci systemy cyfrowe napotykały przeszkody w postaci kosztów, w tym zakupu i eksploatacji. Sprzedaż bezpoœrednia odbywa się nie w interesie zysku sprzedawcy, ale naszych klientów. Na cenę zakupu wpływa oprócz tego przeniesienie produkcji na rynki o mniejszych kosztach, mimo to, dzięki surowej kontroli jakoœci, produkcja zachowała wysokš europejskš jakoœć. Serwis jest długoterminowym zwišzkiem, dlatego też traktujemy to z należytš uwagš. Każda realizacja ma możliwoœć bezpoœredniego kontaktu z naszym centrum w N‡mestovie. Dzięki temu mamy możliwoœć natychmiastowej reakcji na ok. 80% zgłoszeń błędów, które w innych wypadkach byłyby powodem wyjazdów. W cišgu pierwszych trzech miesięcy serwisanci zjawiajš się osobiœcie raz w tygodniu, póŸniej wyjazdy serwisu sš reakcjš na zapotrzebowanie klienta. Umowa serwisowa okreœla czas reakcji, w razie potrzeby w N‡mestovie sš 2 nasze systemy Punch GSS 320D w stałej gotowoœci i w momencie przesłania danych cyfrowych to u nas odbywa się realizacja zamówienia, które jak najszybciej odsyłamy z powrotem do klienta. Zrobimy wszystko, by nasz klient naprawdę odczuł korzyœci z systemu Punch GSS 320D, pod tym kštem jest ustawiony nasz dział handlowy i serwisowy. Europa jest mała i w wielu firmach ten system jest standardowy, z drugiej strony, podczas ekspansji w innych krajach (np. bałkańskich) tworzymy nowe punkty serwisowe, ale Słowację, Republikę Czeskš, Węgry i na poczštku Polskę też będziemy obsługiwali handlowo i serwisowo z nowego bratysławskiego centrum lub bezpoœrednio z fabryki w N‡mestovie. Prezentacja cyfrowego systemu drukarskiego odbyła się oczywiœcie na targach drupa w DŸsselsorfie, gdzie przybywajšcy z całej Europy zainteresowani mogli na miejscu ocenić wyjštkowoœć druku i usług. W czasie targów na stoisku był obecny Peter S˙utek, polski business development officer. Punch GSS 320D jest propozycjš dla szczególnych, stosujšcych aktywnš obsługę konserwacyjnš maszyn, studiów graficznych prepress. Cyfrowy system Punch GSS 320D nie bez powodu budzi zainteresowanie profesjonalnych drukarzy i właœcicieli drukarń offsetowych. Niska cena i wysoka jakoœć intrygujš także kupujšcych. Czy nie nadszedł już czas na uzupełnienie parku maszyn offsetowych o system cyfrowy lub czy nie przejœć na całkowicie nowš technologię drukowania? Punch GSS 320D powoduje, że w pierwszym rzędzie małe drukarnie offsetowe zastanawiajš się nad takš decyzjš Đ utrzymać ăbrudneÓ, czasochłonne i wymagajšce obsługi, ale sprawdzone maszyny offsetowe czy przejœć na nowe technologie? Innego rodzaju pytania zadajš konkretnie zorientowane studia i agencje. Systemy już zastosowane u tych kupujšcych potwierdzajš, że zalety systemu i motywy zakupu różniš się od tych dotyczšcych offsetu. Bardzo ważne i cenione przez studia prepress oraz agencje jest zamknięcie procesu produkcji od planowania do produktu końcowego oraz niezależnoœć od zewnętrznej drukarni offsetowej. Ten zamknięty łańcuch zapewni agencjom i studiom: Ľ możliwoœć zaoferowania usług o mniejszych nakładach finansowych oraz utrzymanie cišgłego, całorocznego kontaktu z klientem, co pomaga poznać jego wymagania i możliwoœci realizacji, Ľ wyeliminowanie outsourcingu i przyspieszenie dostaw, Ľ zyskownoœć i parametry ekonomiczne systemu Punch GSS 320D zapewniajš satysfakcję już pierwszemu kupujšcemu, Ľ elastycznoœć wobec klienta, Ľ jakoœć końcowš. Pakiet produktu Punch GSS 320D zawiera komplet uzupełnień HW i SW, w cenie zawarte jest też szkolenie użytkownika i systematyczne cotygodniowe wsparcie w cišgu trzech miesięcy. Najlepiej na własne oczy ocenić jakoœć druku i inne parametry, jeœli zdecydujecie się na podjęcie tego kroku. Œwiatowe spotkanie drukarzy w maju Đ targi drupa w DŸsseldorfie (06.-19.05.2004) Đ było wspaniałš okazjš dla zainteresowanych z całej Europy. Na miejscu mogli ocenić druk i wyjštkowš jakoœć serwisu. Artykuł sponsorowany