Cyfrowy Kanon Twórców 2006
6 Dec 2016 14:45

Od 15 lutego do 30 czerwca 2006 roku młodzi utalentowani graficy, projektanci, fotografowie, animatorzy i filmowcy z całej Polski znów dostanš szansę na udowodnienie swojego talentu i umiejętnoœci oraz znalezienie się w wieńczšcym akcję albumie rozsyłanym do firm branżowych. W ten sposób Canon Polska kontynuuje budowę pomostu między młodymi œrodowiskami twórczymi szukajšcymi swojego miejsca na rynku a potrzebujšcš œwieżych umysłów branżš reklamowš. W kolejnej, II już edycji Đ Kanon Twórców 2006 Đ skoncentrowano uwagę na twórcach pracujšcych na platformach cyfrowych. W konkursie mogš wzišć udział dwie grupy uczestników: Młodzi Twórcy Đ w wieku od 18 do 27 lat oraz Profesjonaliœci Đ bez ograniczeń wiekowych. Za profesjonalistę uważa się osobę prowadzšcš czynnš działalnoœć zawodowš w dziedzinie projektowania, fotografii, ilustracji itp. Prace realizowane będš w jednej z poniższych kategorii: Młodzi Twórcy: Digital Motion Đ w tej kategorii mieszczš się wszelkie przetworzone komputerowo ruchome formy wizualne takie jak wideo, animacja, motion design (czyli design w ruchu) itp.; Digital Photography Đ fotografia cyfrowa lub przetworzona komputerowo; Digital Graphic Đ grafika 2D i/lub 3D, przetworzona lub utworzona komputerowo. Profesjonaliœci: Kampania Cyfrowa Đ stworzenie elementów kampanii reklamowej wybranego produktu firmy Canon. Prace będš oceniane przez doœwiadczone jury, a kryteria będš obejmowały zarówno ocenę koncepcji, jak i umiejętnoœci planowania, projektowania i wykorzystania narzędzi cyfrowych. Prace wszystkich laureatów zostanš zamieszczone, wraz z danymi kontaktowymi, w minialbumie finałowym rozsyłanym do firm branży reklamowej, a laureaci mogš liczyć na nagrody. Szczegółowe informacje na temat cyfrowej edycji Kanonu Twórców 2006 będzie można znaleŸć na stronie www.kanontworcow.pl od 1 lutego 2006 roku. Opracowano na podstawie informacji firmy Canon Polska