Diabeł w Xteamie
6 Dec 2016 14:45

Od pewnego czasu w całej gospodarce wyraŸnie zauważalny jest wzrost aktywnoœci firm w komunikacji ze swoimi klientami typu one-to-one (eventy, szkolenia, konferencje B2B i B2C). To, co się dzieje w branży poligraficznej, tylko potwierdza tę tezę. Jednš z bardziej zauważalnych w ostatnich miesišcach akcji tego typu sš ădiabelskie" szkolenia zespołu Xteam. Pod hasłem ăDiabeł tkwi w szczegółach... technologii druku" i ăDiabeł tkwi w szczegółach kontrolera druku" przez całš jesień firma konsekwentnie promuje nowe zastosowania druku cyfrowego i możliwoœci sprzętowe, w tym najnowsze rozwišzanie Xeroksa Đ DocuColor 250 oraz kontrolery Creo. Xteam jest również kolejnš firmš, która rozpoczęła kreowanie swojej marki w szerszej niż tylko œrodowiskowa skali Đ w przyszłym roku logo tej firmy pojawi się wœród sponsorów 48. Mistrzostw Brydża Sportowego. TM