Dla lepszej komunikacji wizualnej
6 Dec 2016 14:55
Antalis, jeden z największych w Europie dystrybutorów papierów i materiałów opakowaniowych, wprowadza na rynek nową linię Coala obejmującą podłoża do wydruków wielkoformatowych, które będą dostępne w ponad 20 państwach europejskich.
Seria Coala, której debiut rynkowy nastąpił podczas targów Fespa Digital 2012, obejmuje 20 produktów do tuszy wodnych oraz 54 produkty do tuszy solwentowych, lateksowych i UV. Dzięki tej nowej linii zakłady poligraficzne uzyskają wielofunkcyjne i wydajne rozwiązania umożliwiające wykonywanie wydruków doskonałej jakości na zlecenie klientów końcowych.
Rynek materiałów służących do komunikacji wizualnej jest silnie rozdrobniony, a dominującą pozycję zajmują na nim krajowe przedsiębiorstwa handlowe oraz kilka wiodących marek – wyjaśnia Zbyszek Adamski, dyrektor sektora Visual Communication w Antalis Poland. – Wyjątkowość serii Coala wynika z faktu, że w ramach jednej, przekrojowej marki oferuje ona klientom bogaty asortyment wysokiej jakości elastycznych nośników przyjaznych dla użytkownika i dla środowiska, które można stosować ze wszystkimi najczęściej używanymi rodzajami tuszy. Całą kolekcję można łatwo i sprawnie dostarczyć do dowolnego miejsca w Europie. Te wyjątkowe zalety oznaczają dla użytkowników cenną wartość dodaną, którą może im zapewnić wyłącznie spółka o takim obszarze działania, doświadczeniu i zasobach, jakie posiada Antalis.
Aby ułatwić klientom wybór produktów, które najlepiej zaspokoją ich potrzeby, firma Antalis opracowała szereg narzędzi towarzyszących debiutującej serii. Znalazły się wśród nich dwa próbniki: jeden prezentujący produkty do tuszy wodnych, a drugi – produkty do tuszy solwentowych, lateksowych i UV, a także broszura przedstawiająca pełen asortyment produktów wchodzących w skład nowej linii i teczki promocyjne z próbkami.
Opracowano na podstawie informacji firmy Antalis Poland