Doroczna konwencja dealerów Konica Minolta
6 Dec 2016 14:44
Już po raz kolejny Konica Minolta zorganizowała spotkanie dla partnerów handlowych. Od 26 do 29 sierpnia hotel Amber Baltic w Międzyzdrojach zmienił się w Małš Japonię. Uczestnikom umilały czas gejsze piewajšce i serwujšce sake, pomagajšc wraz z prowadzšcym Markiem Ciunelem stworzyć niepowtarzalny klimat Kraju Kwitnšcej Wini.
Pierwszego wieczoru podczas kolacji każdy mógł sprawdzić swojš zręcznoć jedzšc pałeczkami sushi przygotowane przez mistrzów kuchni japońskiej. Gocie obejrzeli ceremonię parzenia herbaty w wykonaniu Mayumi Ishii, która następnie dla każdego, kto sobie tego życzył, kaligrafowała po japońsku.
Wszyscy mieli póniej okazję spróbować szczęcia w kasynie, gdzie tego wieczoru można było tylko wygrać.
Kolejny dzień rozpoczęła konferencja, podczas której wystšpili przedstawiciele firmy Konica Minolta: Robert Hulej Đ dyrektor generalny, Snke Sht Đ Area Manager Business Operations, Grzegorz Bluszcz Đ dyrektor sprzedaży poredniej i Rafał Jabłoński Đ dyrektor marketingu. Zaprezentowane zostały wyniki sprzedaży, które zadecydowały o zajęciu przez firmę Konica Minolta pierwszego miejsca na rynku, podsumowano również dotychczasowe działania i zapowiedziano nowe.
Wieczorem odbyła się premiera najnowszego produktu bizhub C250, którego zalety: kompaktowoć, wielofunkcyjnoć i ergonomię zaprezentowały gejsze w formie krótkich etiud. Po premierze produktu odbył się pokaz laserów oraz japońskich sztuk walki, a na zakończenie Đ konkurs karaoke, podczas którego gocie grupowo lub indywidualnie wykonywali znane przeboje, często w bardzo odważnej aranżacji.
Opracowano na podstawie informacji firmy Konica Minolta