Każda edycja drupy, największego branżowego wydarzenia, przyciąga ponad 200 tys. uczestników związanych z branżą poligraficzną. W tym roku, w dniach 28.05.-07.06. w Düsseldorfie odbędzie się kolejna edycja targów drupa, pełnych nowości technologicznych i innowacyjnych rozwiązań.
Wymagający ekonomicznie czas dla wielu przedsiębiorstw w branży poligraficznej, jak również wciąż niepewne pod względem zdrowotnym podróżowanie – to czynniki, które być może spowodują, że niektóre osoby chcące odwiedzić drupę, będą zmuszone z tego wyjazdu zrezygnować. Wiemy, że w dzisiejszych realiach nie wszyscy w branży będą mogli uczestniczyć w targach, dlatego redakcje Poligrafiki i Opakowania jako jedyne w Polsce będą transmitować w swoich kanałach tę wystawę, dając czytelnikom unikalną możliwość dołączenia do grona odwiedzających targi drupa bez wychodzenia z domu! – mówi Anna Naruszko, redaktor naczelna obu magazynów.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom czytelników oraz w poczuciu dziennikarskiego obowiązku, redakcje miesięczników i portali POLIGRAFIKA i OPAKOWANIE dołączyły do międzynarodowej grupy wydawnictw, których misją jest dostarczenie wartościowych treści z targów także tym osobom, które zdecydują się na przełomie maja i czerwca nie ruszyć w podróż do Düsseldorfu.
Super Content Group
Super Content Group – pod taką nazwą zawiązano bowiem międzynarodowy kolektyw medialny, który tworzą wiodące wydawnictwa branżowe z Polski, Szwecji, Norwegii, Danii, Niemiec, Francji, Włoch, Portugalii, Hiszpanii, Indii, Australii i Nowej Zelandii. Wszystkie redakcje zobowiązały się przekazywać treści online na swoich stronach internetowych przez cały czas trwania wystawy i jednocześnie zgodziły się na wzajemne eksponowanie swoich treści w trosce o kompleksowość przekazu. Oznacza to, że na dwudziestu pięciu branżowych portalach na całym świecie będzie można śledzić streaming – na każdym jednak z napisami w lokalnym języku. Wspólną misją wszystkich redakcji jest rzetelne przekazanie tego, co na wystawie najcenniejsze dla odwiedzających – nowości, innowacyjnych rozwiązań, ciekawych pomysłów, inspiracji i kierunków rozwoju branży. Wszystko po to, aby na bieżąco dawać wgląd w przebieg wydarzenia tym przedstawicielom branży, którzy z różnych względów zostaną w domach.
Redakcja