DuPont podnosi ceny na swoje produkty
6 Dec 2016 14:48

Firma DuPont Packaging Graphics poinformowała, że z dniem 1 kwietnia br. podniesie ceny swoich produktów w Europie, Afryce i krajach Środkowego Wschodu. Wzrost cen wyniesie – w zależności od produktu – maksymalnie 6% i obejmie całą gamę produktów Cyrel. Program racjonalizacji kosztów pozwolił nam maksymalnie opóźnić podwyżki dla klientów – powiedział Bjoern Meth, business director DuPont Imaging Technologies w regionie EMEA. – Koszt płyt fotopolimerowych w dużym stopniu zależy od zasobów i cen ropy. W ciągu ostatnich 5 lat firma DuPont Packaging Graphics zdecydowanie zwiększyła produktywność i na tyle zracjonalizowała politykę kosztową, że pozwoliło to zniwelować ciągłe podwyżki cen materiałów ropopochodnych i wzrost kosztów energii, produkcji, magazynowania oraz dystrybucji. Teraz jednak nadszedł moment, w którym dalsze utrzymywanie cen na niezmiennym poziomie nie pozwoliłoby nam prowadzić biznesu na zdrowych zasadach. Na pocieszenie Bjoern Meth dodał, że DuPont nie zamierza oszczędzać na innowacjach i w tym roku wprowadzi na rynek cztery nowe płyty Cyrel – dwie dedykowane konwencjonalnym procesom wywoływania i dwie z serii Cyrel Fast. Opracowano na podstawie informacji firmy DuPont