Duże zainteresowanie premierowymi rozwiązaniami
6 Dec 2016 14:50
Długi okres przygotowań, spotkania, prezentacje, ciekawe rozmowy, wymiana informacji i po targach w Poznaniu pozostały miłe wspomnienia. Naturalnie zmęczeni, ale naładowani wrażeniami, z licznymi spostrzeżeniami i nowymi kontaktami, wystawcy wracają do codziennych obowiązków.
Wśród wystawców tegorocznej edycji poznańskich targów Poligrafia swoją ofertę prezentowała firma Print Partner – przedsiębiorstwo znane jako dostawca podzespołów oraz maszyn introligatorskich. Odwiedzający stoisko Print Partner mogli zobaczyć linię do oprawy zeszytowej Nova 10 produkcji firmy Purlux, oklejarkę Superbinder 150D wyprodukowaną przez JMD Machinery Co. Ltd, liczarkę Protec Mini firmy B. Matic oraz niciarkę Smyth/Freccia F180.
Poprosiliśmy przedstawicieli Print Partner, aby podzielili się z nami swoimi spostrzeżeniami oraz opiniami na temat zainteresowania osób odwiedzających stoisko eksponowanymi urządzeniami.
Z wielką przyjemnością odpowiadaliśmy na pytania dotyczące naszej oferty. Najczęściej zadawane dotyczyły liczarki Protec Mini. Naszych gości interesowały sposób wstrzeliwania przekładek oraz faktyczna skuteczność urządzenia. Zwiedzający z zainteresowaniem przyglądali się pracy maszyny, doceniali nowatorski sposób liczenia różnych materiałów. Unikalną cechą liczarek B. Matic jest to, że arkusze liczone są od góry w dół, co umożliwia łatwe zdjęcie odliczonych arkuszy. W konstrukcjach innych producentów liczenie z dołu stosu znacznie utrudnia pracę operatorowi. Jeśli zaś chodzi o automatyczną niciarkę Smyth/Freccia F180, zainteresowanie budził nowatorski system nakładania „trudnych” składek oraz „mieszania” typów składek w nakładaku – mówi Alicja Kasperek.
Fakt, że wspomniana liczarka i niciarka prezentowane były w Polsce po raz pierwszy, tłumaczy duże zainteresowanie zwiedzających. Cieszę się również z zainteresowania, z jakim spotkały się linia Nova 10 oraz oklejarka Superbinder 150. W imieniu zespołu Print Partner pragnę podziękować wszystkim za odwiedziny naszego stoiska oraz za ciekawe rozmowy, podczas których dowiedzieliśmy się więcej o Państwa potrzebach. Wszystkie sugestie oraz uwagi są dla nas bardzo cenne. Dzięki nim będziemy mogli dostosować naszą ofertę do oczekiwań rynku – dodaje Radosław Fryczkowski, prezes firmy Print Partner.
Opracowano na podstawie informacji firmy Print Partner