eCall – nowy system kontroli druku firmy Heidelberg
6 Dec 2016 14:46

Podczas targów Graph Expo odbywających się w dniach 9-12 września w Chicago Heidelberg zaprezentował nowy system kontroli druku eCall. Operatorzy maszyn za pomocą tego systemu będą mogli w prosty sposób wysyłać informacje o problemach powstałych podczas drukowania bezpośrednio z maszyny do serwisu Heidelberga. Zadaniem eCall jest wychwytywanie błędów powstałych w czasie drukowania i informowanie o nich operatora maszyny. Operator następnie podejmuje decyzje o ewentualnym wysłaniu tych informacji do Heidelberga. Informacje o powstałym błędzie są wysyłane w ciągu niecałej minuty do serwisu, gdzie powstaje wstępna elektroniczna diagnoza. Na jej podstawie eksperci z Heidelberga ustalają rozwiązanie problemu, które następnie jest przekazywane klientowi telefonicznie. Elektroniczny system zawiadamiania znajdujący się w maszynie drukującej pozwala szybko – za pomocą jednego przycisku – przesyłać niezbędne informacje bezpośrednio do serwisu. System eCall będzie dostępny od nowego roku we wszystkich nowych maszynach Heidelberga wyposażonych w Prinect CP 2000.