Emerson Polska Đ podsumowanie roku 2003
6 Dec 2016 14:43

Emerson Polska wyeksportował w 2003 roku produkty o łšcznej wartoœci ponad 11,5 mln PLN. Stanowi to 3-krotny wzrost w stosunku do wyniku za rok 2002. Obecnie udział eksportu w przychodach ze sprzedaży firmy wynosi już ponad 7,5%. Prognozy analityków firmy na rok 2004 wykazujš dalsze zwiększenie udziału produkcji eksportowej w ogólnych obrotach spółki. Grono zagranicznych klientów obejmuje firmy w Austrii, Niemczech, Rosji i Szwecji oraz na Litwie, Słowacji i Ukrainie. Rok 2003 to dla Emerson Polska także rozwój oferty produktowo-usługowej. Wprowadziliœmy na rynek większš gamę formularzy akcydensowych w nowej szacie graficznej. Produkty te cieszš się coraz większym zainteresowaniem, głównie wœród klientów dużych sieci handlowych Đ mówi Adam Banaszczyk, prezes Emerson Polska. Nowym produktem marki Emerson sš także etykiety samoprzylepne. Przychody Emerson Polska w ub.r. osišgnęły wzrost w odniesieniu do wyniku za rok 2002. Przychody ze sprzedaży zamknęły się kwotš prawie 149,5 mln PLN, o 8% większš niż w roku 2002. Do produkcji wyrobów Emerson wykorzystuje importowane surowce, których cena wyrażana jest w euro. Ze względu na różnice kursowe europejskiej waluty zysk firmy zmalał wynoszšc nieco ponad 9 mln PLN (9,9 mln PLN w roku 2002). Rok 2003 dla piotrkowskiej spółki to także nowe kontrakty w zakresie usług personalizacji dokumentów i archiwizacji korespondencji realizowanych przez dział Emerson Data and Document Management (DDM). Otwarte w paŸdzierniku 2002 centrum oferuje kompleksowš usługę zarzšdzania korespondencjš. Do grona klientów DDM w roku 2003 dołšczyły takie firmy, jak m.in.: UPC, Telewizja Kablowa Poznań, telewizja kablowa TESAT, Fiat Ubezpieczenia oraz Poczta Polska. Opracowano na podstawie informacji firmy Emerson Polska