Emerson Polska inwestuje
6 Dec 2016 14:46
Spółka Emerson Polska podsumowała wyniki za I półrocze br. Przychód na poziomie ponad 77 mln zł wyższy o ponad 4,3 mln zł w porównaniu z porównywalnym okresem ubiegłego roku oraz zysk przekraczający 6,8 mln zł pozwalają realizować kolejne inwestycje. Do dynamicznego rozwoju spółki przyczynia się w znacznym stopniu rozwój nowych usług oferowanych w ramach działów Direct Mailing oraz Data and Document Management, które odnotowały znaczący wzrost sprzedaży w br.
W połowie 2006 r. Emerson Polska utworzył dział Direct Mailing (DM), który oferuje najszerszą w Polsce paletę produktów masowej korespondencji reklamowej i promocyjnej. Obecnie obsługuje 18 kontrahentów polskich i zagranicznych. Ogółem liczba przesyłek działów DM oraz DDM dochodzi już do 10 mln miesięcznie.
W drugiej połowie 2006 r. dział Direct Mailing rozszerzył swoją ofertę produktową o karty zintegrowane i etykiety SEZAM, produkowane w oparciu o licencję firmy Folien Fischer AG ze Szwajcarii.
Jeden z nowych produktów spółki Emerson Polska, projekt „selfmailer z kartą zintegrowaną”, uzyskał 3. lokatę podczas międzynarodowego konkursu FOFIPLAST w Lucernie w Szwajcarii, w którym wzięło udział 78 firm z całego świata.
Spółka konsekwentnie rozwija park maszynowy. W 2007 r. drukarnia wzbogaciła się o dwie maszyny drukujące, 6- oraz 8-kolorową. Rozbudowie uległ także park maszynowy działów DM i Data and Document Management (DDM) dzięki nabyciu dwóch urządzeń do druku cyfrowego IBM, urządzenia do druku cyfrowego kolorowego Xerox oraz dwóch maszyn kopertujących. Ponadto na przełomie maja i czerwca br. nastąpiło oddanie do użytku nowej hali magazynowej na 2500 miejsc paletowych i jeszcze w tym roku oddana zostanie hala produkcyjna dla działów DM oraz DDM o powierzchni 2000 m kw.