Epson Roadshow 2011
6 Dec 2016 14:55

Polski oddział firmy Epson  przygotował dla użytkowników i dla partnerów handlowych premierowe pokazy najnowszych produktów wchodzących na polski rynek przed końcem 2011 roku. Miały one miejsce 13 września w Warszawie i 15 września w Krakowie. Wśród nowych urządzeń prezentowanych podczas spotkania znalazła się nowa linia atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych WorkForce. Została ona zaprojektowana zgodnie z nową strategią firmy Epson „Engineered for Business”, czyli „Z myślą o biznesie”. Elementem tej nowej filozofii jest projektowanie drukarek tak, by gwarantowały wysokiej jakości, trwałe wydruki, wysoką wydajność, niewielkie zużycie energii i niskie koszty eksploatacji. Epson zaprezentował także laserowe drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, biznesowe projektory multimedialne oraz projektory kina domowego, wizualizery, projektory 3D (ich premiera odbyła się w dniach 2-7 września na berlińskich targach IFA) oraz drukarki fotograficzne – w tym nagrodzoną przez EISA drukarkę Epson Stylus Photo R3000. Pokazano także wielkoformatowe, specjalistyczne urządzenia drukujące przeznaczone głównie do zastosowań inżynierskich (aplikacje CAD, GIS). Epson od lat jest znany na rynku wielkoformatowych drukarek atramentowych.  Oferowaliśmy dotychczas urządzenia głównie dla potrzeb poligrafii i fotografii wielkoformatowej; sprzęt taki wykorzystywany jest także przez duże sieci handlowe do druku różnego typu materiałów promocyjnych (POS) – powiedział Tomasz Kuciński, Pro Graphics Account Manager. – Obecnie prezentujemy urządzenia do zastosowań inżynieryjnych  (CAD/GIS). Jest to sektor coraz bardziej wymagający pod względem jakości i niskich kosztów eksploatacji, a spełnienie takich wymagań nasze urządzenia zapewniają.  Prezentowaną nowością są  podłoża produkcyjne – Epson Production Media dedykowane do najbardziej wymagających zastosowań takich jak  np. materiały tekstylne, tapety (certyfikat nietoksyczności), podłoża banerowe, wysokiej jakości papiery CAD/GIS.  Podstawowe urządzenie wielkoformatowe A0+ można kupić już za 13-14 tys. zł. Koszty ich eksploatacji są od 20 do 30 proc. niższe w porównaniu ze sprzętem oferowanym przez konkurencję o takich samych parametrach. Istotna dla użytkownika jest też łatwość ich obsługi. Mamy obecnie około 20 dedykowanych, autoryzowanych  partnerów, którzy sprzedają nasze wielkoformatowe drukarki atramentowe oferując jednocześnie wsparcie, wdrożenie i serwis na całościowe rozwiązanie. Nowe modele sprzętu drukującego są wyposażone w  technologię  łączności umożliwiającą mobilne drukowanie ze smartfonów i laptopów. Sprzęt  jest sukcesywnie wprowadzany na rynek i do końca roku znajdzie się w sprzedaży w sieci partnerów Epsona.   Opracowano na podstawie informacji firmy Epson