Euro-Reklama 2004 po ăface-liftinguÓ
6 Dec 2016 14:43
Targi Euro-Reklama 2004 (20-23 kwietnia) majš szansę być najważniejszym wydarzeniem pierwszej połowy przyszłego roku w branży poligraficznej, oczywicie na krajowym podwórku. Wobec nieobecnoci Poligrafii i braku innych znaczšcych imprez poligraficznych o charakterze wystawienniczym czy konferencyjnym, rola spotkania dla przynajmniej częci osób zwišzanych z naszš branżš może przypać włanie poznańskim targom reklamy. Tak przynajmniej wynika z informacji przekazanych 5 listopada podczas spotkania Międzynarodowych Targów Poznańskich z firmami zainteresowanymi Euro-Reklamš, głównie wystawcami.
Szef zespołu organizujšcego Euro-Reklamę Janusz Mazurczak poinformował o zmianach, jakie nastšpiły w programie targów.
Dla nas najistotniejszš informacjš jest pojawienie się na Euro-Reklamie nowego segmentu Đ ăPoligrafia reklamowaÓ. Organizatorzy planujš odpowiednie zaakcentowanie obecnoci firm oferujšcych urzšdzenia drukujšce (przede wszystkim wielkoformatowe), materiały i podłoża, a także wiadczšcych usługi poligraficzne. Oczywicie oferta MTP skierowana jest do tych firm z naszego podwórka, które majš jakiekolwiek zwišzki z branżš reklamowš.
Przyszłoroczna Euro-Reklama odbędzie się, jak podkrelił Janusz Mazurczak, na dwa tygodnie przed przystšpieniem Polski do Unii Europejskiej. Dlatego też motto targów brzmi ăPolski rynek reklamy w przededniu wejcia do UEÓ. Poza częciš wystawienniczš planowane sš różnego rodzaju imprezy towarzyszšce, m.in. Kongres Marketingu, a także konferencje ăPromocja marki w InternecieÓ i ăPodatek VAT w reklamieÓ.
Nowociš jest wyróżnienie nowoci targowych nie tylko w materiałach prasowych czy katalogu (oddzielne strony), ale także w postaci specjalnych oznaczeń na stoiskach. Wraz z targami Euro-Reklama odbędš się także dwie inne imprezy wystawiennicze: EuroFoto i Infosystem. SS