Europapier-Impap Graphical Contest
6 Dec 2016 14:48
Firma Europapier-Impap ogłasza konkurs na oryginalny projekt, który będzie wykorzystany w kampanii promującej kreatywne zastosowanie folii samoprzylepnych na rynku reklamy wizualnej. Konkurs ma charakter otwarty i jest adresowany do agencji reklamowych, drukarzy oraz klientów końcowych. Nagrodą w „Europapier-Impap Graphical Contest” jest wyjazd do Stanów Zjednoczonych. Przewodniczącym jury będzie znany grafik Andrzej Pągowski.
Konkurs rozpoczął się 18 lutego i będzie trwał do 28 marca br.
Zostanie przeprowadzony w trzech kategoriach: grafika na samochodzie Citröen C5, grafika na samochodzie dostawczym Mercedes 1517, grafika na autobusie miejskim model Solaris.
Uczestnicy konkursu mogą wziąć udział we wszystkich kategoriach, przy czym projekty muszą być inne. Nie wolno dokonać adaptacji tej samej grafiki na trzech pojazdach. Każdy uczestnik może zgłosić do konkursu nie więcej niż trzy projekty w danej kategorii.
Projekt powinien w sposób jak najbardziej kreacyjny reklamować folie samoprzylepne poprzez zaprezentowanie ich możliwości. Na projekcie musi znajdować się adres strony internetowej www.europapier-impap.pl, logo organizatora oraz slogan „Folie do druku i reklamy”.
Autorzy prac nie powinni sugerować się reklamami wykorzystywanymi dotychczas przez Europapier-Impap.
Jury złożone z niezależnych specjalistów działających na rynku reklamy wizualnej wyłoni zwycięzcę w każdej z trzech kategorii. Autorzy najlepszych grafik na pojazdach otrzymają jednoosobowe zaproszenie na wyjazd do stanu Georgia w terminie 30 maja – 05 czerwca br. Jury przy wyborze nagrodzonych prac będzie brało pod uwagę głównie dwa kryteria: kreatywność oraz technikę wykonania.
Prace można dostarczać do 28 marca 2008 r., do godz. 16.00, w postaci: wizualizacji grafiki na pojazdach (wydruk) oraz plik/i poglądowe (tzw. wglądówki) i produkcyjne na płycie CD (min. 600 dpi).
Materiały powinny zostać wysłane do biura organizatora konkursu pod adresem: Europapier-Impap, Pass 20J, 05-870 Błonie k. Warszawy, z dopiskiem „Europapier-Impap Graphical Contest”. Ogłoszenie wyników „Europapier-Impap Graphical Contest” nastąpi 9 kwietnia br.
Partnerem Konkursu jest Best Media, wydawca magazynu „Outdoor Media”.
Regulamin Konkursu dostępny jest w siedzibie Europapier-Impap Sp. z o.o. oraz na stronie internetowej www.europapier-impap.pl.
Opracowano na podstawie informacji firmy Europapier-Impap