HP i Canva zawarły wieloletnią umowę partnerską
14 Jun 2024 13:38

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma HP ogłosiła zawarcie strategicznego, wieloletniego, globalnego partnerstwa z Canva, jedyną na świecie platformą komunikacji wizualnej typu „wszystko w jednym”, która umożliwia milionom użytkowników płynne projektowanie w środowisku online, tworzenie treści wizualnych i drukowanie lokalnie na dużą skalę.

Obie firmy spodziewają się, że ich globalne partnerstwo przyniesie korzyści zarówno użytkownikom maszyn HP, jak i społeczności Canva na całym świecie, umożliwiając każdemu, kto tworzy treści wizualne na platformie Canva, korzystanie z całkowicie zintegrowanego ekosystemu projektowania i drukowania. Dostarczając usługi na żądanie i zapewniając płynne przejście od projektu do druku, wieloletnia umowa umożliwi milionom osób korzystających z Canva projektowanie czegokolwiek i drukowanie w dowolnym miejscu bez uszczerbku dla jakości i autentyczności.

Cliff Obrecht, współzałożyciel i dyrektor operacyjny Canva, poinformował: Ta współpraca zapewni ogromną wartość strategiczną oraz napędzi wzrost klientów obu organizacjom.

Działająca od 2013 roku firma Canva może pochwalić się ponad 185 mln użytkowników miesięcznie, w tym 95 proc. firm z listy Fortune 500. W 2017 r. spółka uruchomiła Canva Print, umożliwiając swym klientom projektowanie i drukowanie szerokiej gamy produktów – od wizytówek, broszur, ulotek, naklejek, do materiałów marketingowych, z opcjami personalizacji, a nawet odzieży. Firma odnotowała gwałtowny wzrost, realizując miliony zamówień rocznie.

Optymalna produktywność i maksymalna wydajność

Dzięki temu partnerstwu społeczność Canva zyska szerszy dostęp do profesjonalnie wydrukowanych produktów, bezpośrednio od dostawców usług druku HP (Print Service Providers, PSP) na całym świecie. Dzięki temu do 2026 r. Canva rozszerzy swoje usługi drukowania na 150 krajów, zapewniając „odchudzenie” SLA (umów doty- czących zakresu usług) oraz znaczne zmniejszenie śladu węglowego dzięki działaniom realizowanym lokalnie. Partnerstwo przyczyni się do znacznego rozwoju tych PSP, którzy przystąpią do programu.

Wiodące na rynku oprogramowanie HP PrintOS Site Flow pomoże firmie Canva zwiększyć zasięg dzięki automatyzacji procesów produkcji i wysyłki dla drukarni. To kompleksowe rozwiązanie usprawnia zlecenia druku na drodze od prepressu do wykańczania dzięki automatycznemu planowaniu, zapewniając spójność kolorów, bezpieczeństwo, śledzenie kodów kreskowych, optymalną produktywność i maksymalną wydajność dzięki seryjnej produkcji i zmniejszeniu nakładu pracy. Ponadto rozszerzenie przez HP pakietu PrintOS Suite o nowe funkcje wyposaży centralny zespół Canva Print Operations w potężne narzędzia do płynnej identyfikacji, łączenia i zarządzania rozległym globalnym katalogiem SKU w sieci lokalnych PSP obsługujących HP.

Jim Towle, szef ds. druku i współpracy w Canva, powiedział: Cieszymy się, że możemy współpracować z HP, aby przyspieszyć rozwój Canva Print. Innowacje HP w zakresie oprogramowania w chmurze, zarządzania jakością i druku cyfrowego były w centrum naszej ekspansji Canva Print. Dzięki temu, że nasze zespoły pracują teraz bliżej niż kiedykolwiek wcześniej nad nowymi produktami i dodatkowymi lokalizacjami PSP, możemy rozszerzyć nasze światowej klasy możliwości drukowania i ułatwić naszej globalnej społeczności wprowadzanie projektów w życie.

Nowe sposoby na wprowadzanie innowacji

Na początku tego miesiąca Canva wprowadziła nową subskrypcję Canva Enterprise w celu zaspokojenia szybko rosnącego popytu, zwłaszcza wśród dużych firm. Przedsiębiorstwa na całym świecie odczuwają rosnącą presję, aby być bardziej wydajnymi, a jednocześnie znajdować nowe sposoby na wprowadzanie innowacji. Wzrost ilości i złożoności kreatywnych zasobów spowodował większe zapotrzebowanie na współpracujące i interoperacyjne platformy komunikacji wizualnej, które dają każdemu możliwość tworzenia bez wysiłku. W ramach wieloletniej umowy HP wdroży Canva Enterprise, umożliwiając globalnym zespołom marketingowym i sprzedażowym HP bezpieczne tworzenie, współpracę i publikowanie treści wizualnych.

Haim Levit, starszy wiceprezes i prezes oddziału HP Industrial Print, zaznaczył: Dzisiejsze obwieszczenie pokazuje zaangażowanie HP w partnerstwa na tak dużą skalę. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem możliwości Canva Enterprise i z niecierpliwością czekamy na zwiększenie produktywności projektowej naszego zespołu poprzez usunięcie wąskich gardeł, które utrudniają tworzenie treści wizualnych na dużą skalę. Wraz z najnowszymi ulepszeniami w oprogramowaniu HP stawia to nas na czele realizacji celu, jakim jest ułatwienie markom i dostawcom usług płatniczych łączenia się ze sobą i odblokowania znacznego popytu dla naszych klientów oraz umożliwienia użytkownikom projektowania i drukowania w bardziej zrównoważony sposób.

Chris Knighton, globalny dyrektor sprzedaż w HP Industrial Software, oznajmił: Canva przewodzi pod względem umożliwiania globalnym zespołom współpracy i szybkiego tworzenia treści wizualnych o dużej sile oddziaływania. HP PrintOS przyspieszy wdrażanie i zwiększanie nowego wolumenu druku w naszej zintegrowanej sieci PSP, zapewniając najszerszy zakres druku użytkownikom Canva w każdym zakątku świata.

Zaangażowanie HP w zrównoważony rozwój jest zbieżne z celem Canva, jakim jest zmniejszenie śladu węglowego i promowanie zasad gospodarki o obiegu zamkniętym. Obie firmy wspólnie dążą do dostarczania wysokiej jakości, atrakcyjnych wizualnie materiałów projektowych, przy jednoczesnym zmniejszeniu wpływu na środowisko dzięki lokalnie realizowanym usługom produkcji.

Aby zapewnić usługę druku na żądanie, zespół Canva Print Operations nawiązał współpracę z działem graficznym HP i jego PSP na całym świecie w celu zapewnienia znormalizowanej i profesjonalnej usługi drukowania. HP będzie wspierać rosnącą liczbę klientów i zamówień Canva oraz realizować jej cel, jakim jest drukowanie wszystkiego, wszędzie i szybko.

Opracowano na podstawie materiałów firmy Canva