IFRA Expo 2008 – święto wydawnictw
6 Dec 2016 14:49
„Do zobaczenia w Amsterdamie” – te słowa dało się dość często słyszeć pod koniec targów drupa w Düsseldorfie. W tym roku pod hasłem „Get the Big Picture” IFRA Expo znowu odbędzie się w stolicy Holandii, Amsterdamie w dniach 27-30 października w centrum wystawowym RAI.
Coroczne targi nowości przemysłu wydawniczego już po raz 16. odbędą się w Amsterdamie i jak do tej pory swoją obecność potwierdziło ponad 240 wystawców, zajmując 13 000 m2 powierzchni wystawowej. Organizatorzy spodziewają się również przybycia około 10 000 ekspertów branży wydawniczej z ponad 80 państw.
IFRA Expo to jedyne targi prezentujące wszystkie produkty i usługi niezbędne do pracy w mediach – komentuje Reiner Mittelbach, CEO IFRA. – Pokazują cały obraz przemysłu, a nie tylko jego części. Jednocześnie IFRA jest swego rodzaju barometrem technologii i biznesu dla całego świata.
Michael Heipel, dyrektor wystawy i sprzedaży IFRA, dodaje: Wielu dużych wystawców należących do wszystkich sektorów przemysłu wydawniczego już się zarejestrowało w Amsterdamie. Dzięki nim nasze tegoroczne motto „Get the Big Picture” będzie miało sens, a zwiedzający targi z pewnością znajdą wiele interesujących ich tematów.
Wydarzenia towarzyszące
Imprezy towarzyszące dostępne dla wszystkich zwiedzających będą zarówno bezpłatne, jak i płatne. Skupią się wokół najbardziej istotnych dla branży wydawniczej tematów, najnowszych technologii oraz będą miejscem spotkań, wymiany poglądów i doświadczeń:
19-25 października Pre-IFRA Expo Study Tour „Semi-commercial Printing in Europe” – zwiedzanie różnych drukarń w Europie;
27-29 października pięć (płatnych) spotkań z serii Focus Session, pod hasłem „Newspapers Today” – „Gazety dzisiaj”; poszczególne tematy to: Business and Management, Advertising Business, Newspaper Production, Colour and Quality Management, Newsroom Strategies (spotkania będą prowadzone w języku angielskim, a także w innych językach w razie potrzeby);
28 października AdsML Information Session – na żywo;
30 października warsztaty „Customer Insight” (płatne) w języku angielskim, mają one pomóc w lepszym zrozumieniu klienta;
IFRA Expo Solution Park hala 10 – wystawcy oferujący specjalne rozwiązania zaprezentują m.in. najnowsze technologie oraz przykłady ich zastosowania;
wystawa prezentująca najlepsze na świecie drukarnie gazetowe zrzeszone w International Newspaper Color Quality Club 2008-2010 (na stoisku IFRA);
specjalny pokaz towarzyszący IFRA XMA Cross Media Awards, prezentujący zwycięzców tegorocznego projektu „Cross-Media Advertising” (w przejściu pomiędzy halami).
Najświeższe informacje o wydarzeniach znajdą Państwo na stronie www.ifraexpo.com.
Rejestracja i informacje
Zwiedzający mogą się rejestrować szybko i wygodnie na specjalnych warunkach na stronie organizatora imprezy www.registration.ifraexpo.com. Przy wcześniejszej rejestracji uczestnicy otrzymują przed rozpoczęciem targów karty wstępu wraz z planem hal oraz dodatkowymi informacjami o targach. Więcej informacji o IFRA Expo 2008 można uzyskać na stronie www.ifraexpo.com, pod
adresem e-mail: expo@ifra.com lub pod numerem telefonu +49 6151 733-6.
Na podstawie informacji organizatora opracowała DS