Igepa w kolorze blue
6 Dec 2016 14:49
14 listopada w jednym z najpopularniejszych warszawskich klubów – Blue Cactus – firma Igepa Polska zorganizowała party dla klientów z okazji otwarcia nowego magazynu i biura w Warszawie.
Przy drinkach, oryginalnych potrawach kuchni South-Western, muzyce i licznych atrakcjach bawiło się blisko 200 osób: klientów ze stolicy i dostawców firmy.
Nowy magazyn wysokiego składowania mieści się przy ul. Staniewickiej na terenie centrum logistycznego ProLogis. Jest o wiele większy i nowocześniejszy od poprzedniego: jego powierzchnia wynosi 3500 m2, a pojemność – 6000 palet plus 1200 roli podłoży do wielkoformatowego druku solwentowego (dawny magazyn zajmował 1100 m2 i mógł pomieścić 1800 palet). Dodatkowo 300 m2 przeznaczono na biura.
Magazyn został wyposażony w modułowy system regałów firmy Jungheinrich umożliwiający optymalne wykorzystanie powierzchni. Zarządzanie znajdującymi się w nim produktami odbywa się przy użyciu programu Synaptic oraz mobilnego systemu WMS opartego na kodach kreskowych, który zapewnia pełną kontrolę stanów magazynowych w czasie rzeczywistym i minimalizuje ryzyko powstawania błędów.
Dzięki dużej powierzchni nowego magazynu możliwe będzie utrzymanie wysokich stanów magazynowych wszystkich produktów znajdujących się w stałej ofercie, a także poszerzenie asortymentu, usprawnienie systemu dostaw i szybsze realizowanie zleceń. Nowoczesna konstrukcja i wyposażenie pomieszczeń magazynowych stwarzają optymalne warunki do składowania i przechowywania papieru.
Magazyn działa przez 24 godziny (realizacja dostaw od 7.00 do 20.00); jest w nim zatrudnionych 10 osób pracujących w systemie 3-zmianowym. Dział sprzedaży natomiast liczy 12 pracowników.
Nowe pomieszczenia to istotny etap w rozwoju polskiego oddziału firmy, stąd szczególny charakter okazjonalnej imprezy w klubie Blue Cactus. Rozpoczęło ją wystąpienie prezesa Igepa Polska Marcina Jaworowskiego, który podziękował gościom za przybycie i przedstawił wszystkich pracowników warszawskiego biura. Następnie podał podstawowe dane dotyczące nowego magazynu; uzupełnieniem tych informacji były wyświetlane na monitorze zdjęcia nowo otwartej placówki.
Wśród atrakcji przewidzianych dla uczestników imprezy znalazły się: pokaz przyrządzania dań „na żywo” (life cooking), barmański pokaz free style w wykonaniu m.in. mistrza świata Tomasza Małka (obaj występujący barmani byli też uczestnikami popularnego programu „Mam talent” emitowanego przez TVN), konkurs karaoke, portrety wykonywane na życzenie przez karykaturzystów.
Clou wieczoru stanowił show Roberta Rozmusa, znanego śpiewającego aktora i artysty estradowego, który dzięki widowiskowym kostiumom i perukom wcielał się w gwiazdy światowej muzyki pop wykonując m.in. takie przeboje jak „Delilah” Toma Jonesa, „L'Italiano” Toto Cutugno czy „Lady Carneval” Karela Gotta. Spontaniczny i żywiołowy „boski Rozi” (jak sam o sobie śpiewał) porwał do tańca i wspólnego śpiewania wszystkich obecnych.
Tak więc kolor Blue (Cactus) tego wieczoru na pewno nie był smutny – wbrew słowom popularnego przeboju innej gwiazdy pop Maryli Rodowicz – z czym zgodzą się chyba wszyscy uczestnicy imprezy.
Na podstawie informacji firmy Igepa Polska opracowała IZ