Tegoroczne targi RemaDays Warsaw wypełniały atrakcje i wysokiej jakości wykłady, a przede wszystkim ogromne możliwości – zarówno rozwoju, jak i nawiązania wartościowych kontaktów handlowych z najlepszymi firmami z branży. 15 lutego zakończyła się jubileuszowa, 15. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła 21 112 zwiedzających (wzrost o 1,5 proc.) z 54 krajów (wzrost o 2 kraje) oraz 810 wystawców, prezentujących swoją ofertę w aż 11 sektorach targowych. Ogromne zainteresowanie i wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu kolejny raz potwierdzają, że RemaDays Warsaw to w świecie reklamy i druku wydarzenie, którego nie można przegapić.
W dniach 13-15 lutego 2019 roku stolica Polski już po raz 15. stała się stolicą świata reklamy i druku. Tegoroczne targi Rema-Days Warsaw o międzynarodowym zasięgu były udane. Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw to przede wszystkim okazja do nawiązania współpracy z solidnymi partnerami z rynku i wymiany cennych doświadczeń, ale nie tylko. Zwiedzający mogli wypełnić targowy czas spotkaniami, poznając interesującą i szeroką ofertę wystawców, a także prelekcjami prowadzonymi przez wybitnych specjalistów, korzystając przy tym z wszystkich udogodnień, konkursów i atrakcji, jakie zapewnił organizator. Przypomnijmy w skrócie, jak wyglądał bogaty program targów RemaDays Warsaw 2019.
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw po raz kolejny odbyły się w nowoczesnym centrum wystawienniczym w dwóch halach: E i F, na powierzchni aż 35 000 m2. Wśród zwiedzających (imponująca liczba 21 112 osób – wzrost o 1,5 proc.) stawiła się także liczna grupa gości z zagranicy – 3500 osób (wzrost o 25 proc.).
810 wystawców z 28 krajów miało więc możliwość zaprezentowania najnowszych rozwiązań, technologii oraz produktów szerokiemu gronu potencjalnych klientów i partnerów biznesowych z rynków reklamy i druku – krajowego oraz zagranicznego. RemaDays Warsaw to w zgodnej opinii uczestników doskonała okazja do wyznaczania trendów w branży oraz zawiązania bardzo owocnych znajomości i dalszego rozwoju każdej obecnej na targach marki i firmy.
Podobnie jak w poprzednich edycjach, także w tym roku organizator przygotował dla odwiedzających szeroki wachlarz udogodnień – począwszy od dojazdu, przez praktyczne narzędzia ułatwiające poruszanie się po targach, po możliwości swobodnego wypoczynku w wypełnionym spotkaniami i wydarzeniami czasie. Na gości, którzy dojechali do Warszawy pociągami lub dolecieli samolotami, czekały bezpłatne autobusy (odjeżdżające co 15 minut z Dworca Centralnego oraz z przystanku PKP Lotniska Chopina). Zwiedzający poruszający się samochodami mogli z kolei skorzystać z liczącego 7000 miejsc parkingu tuż przy centrum wystawienniczym. Podczas targów zostały udostępnione specjalne strefy wypoczynku – Relax Zone, zachęcające aromatem dobrej kawy oraz możliwością skorzystania z bezpłatnego internetu. Goście targowi mieli do dyspozycji również punkty gastronomiczne – restauracje i kawiarnie – które mieściły się łącznie na powierzchni 2000 m2.
Cykl wykładów corocznie organizowanego RemaCongress to jak zawsze możliwość poszerzenia wiedzy, podniesienia kompetencji oraz poznania aktualnych zagadnień branży i szeroko pojętego biznesu prezentowanych przez wybitnych specjalistów oraz autorytety w swojej dziedzinie. Tym razem gościem specjalnym był publicysta, pisarz i dziennikarz Szymon Hołownia, który przedstawił aż 3 ciekawe prelekcje w kolejnych dniach targów. Oprócz tego zwiedzający mogli uczestniczyć w bezpłatnych wykładach, podczas których prelegenci omawiali zagadnienia reklamy, marketingu, poligrafii i wiele innych. Dużym zainteresowaniem cieszyła się także tegoroczna nowość, czyli pokaz Gifts&Textile Show. Odbywające się każdego dnia bloki pokazowe stanowiły wyjątkową okazję do przedstawienia swoich produktów szerokiej publiczności. Atrakcyjna forma Gifts&Textile Show – prezentacji dokonywali profesjonalni modele oraz modelki w rytm muzyki, a całość prowadził konferansjer – spotkała się z pozytywnym odzewem ze strony zwiedzających.
Pierwszego dnia targów poznaliśmy zwycięzców rywalizacji o Korony Reklamy 2019. Najlepsze firmy z każdej kategorii – Producent upominków reklamowych, Importer upominków reklamowych, Technology, Out&InDoor – podczas Wieczoru Wystawców otrzymały symbolizujące sukces statuetki. W tym samym dniu ogłoszono wyniki konkursu The Prize for Innovations. Jury doceniło najbardziej innowacyjne maszyny, urządzenia i rozwiązania, przyznając złote, srebrne oraz brązowe medale, a także wyróżnienia.
Na tym nie koniec konkursowych emocji. Każdego dnia odbywało się losowanie wyjątkowej nagrody – telewizora Samsung 55" UHD – w ramach Loterii dla zwiedzających. Goście targowi w trakcie dwóch pierwszych dni mieli ponadto możliwość głosowania na najlepszy katalog, gadżety oraz materiały POS. Rozstrzygnięcie konkursów Catalogue of the Year, Gifts of the Year oraz POS of the Year nastąpiło podczas uroczystego Śniadania Biznesowego, w którym corocznie biorą udział partnerzy programu Solidni w Biznesie.
15. edycja cieszącej się dużym uznaniem imprezy wystawienniczej dobiegła końca. Udany przebieg targów, komfort i dobra atmosfera, a ponadto wysoki poziom, jaki prezentują sami wystawcy oraz zainteresowani ich ofertą zwiedzający, jasno dowodzą: branża reklamy i druku bardzo energicznie się rozwija, a takie inicjatywy jak RemaDays Warsaw 2019 spotykają się z ogromnym zainteresowaniem uczestników rynku. Organizator dziękuje za wspólne chwile, życząc wielu sukcesów i już teraz zapraszając na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020.
Opracowano na podstawie materiałów organizatora