Kolejne seminarium Wolff Trading
6 Dec 2016 14:45

Firma Wolff Trading po raz kolejny zorganizowała w swojej siedzibie seminarium poœwięcone maszynom i materiałom przeznaczonym do uszlachetniania zadrukowanej powierzchni opakowań i druków reklamowych. Tym razem na seminarium zaproszono przedstawicieli agencji reklamowych, firm kosmetycznych oraz prasy branżowej. W pierwszym bloku tematycznym ăNowe trendy w budowie maszyn do uszlachetnianiaÓ Krzysztof Wolff (na zdj.) szczegółowo przedstawił budowę i możliwoœci uszlachetniania następujšcych maszyn i linii: Ľ automatycznej linii do lakierowania Colibri, Ľ maszyny do lakierowania wybiórczego Hibis 104, Ľ maszyn do laminowania Lotus 72 i 104, Ľ uniwersalnej maszyny do laminowania na zimno i na goršco Aqua 110 oraz Ľ maszyny do laminowania na goršco Centurion 2. Drugi blok tematyczny prezentowany przez Aleksandrę Wolff obejmował cały zestaw materiałów do uszlachetniania: Ľ lakiery UV matowe, błyszczšce i specjalne, np. z serii Wessco, z dodatkiem brokatów, Ľ folie do hot-stampingu w różnych kolorach oraz materiały i urzšdzenia do wykonywania matryc, Ľ termofolie PP i metalizowane folie PET na luksusowe opakowania Đ ostatnio bardzo modne, Ľ szerokš gamę folii Clarifoil. Większoœć lakierów i folii była prezentowana uczestnikom seminarium w postaci gotowych opakowań z zastosowaniem okreœlonych produktów, ponadto kilkanaœcie uszlachetnionych druków uczestnicy mogli otrzymać jako wzory; był to najlepszy wizualny przekaz informacji i możliwoœć indywidualnej oceny uzyskanych efektów. Specjaliœci firmy Wolff Trading i przedstawiciel firmy Clarifoil Đ Kevin Parker udzielali wyczerpujšcych odpowiedzi na licznie zadawane pytania. Wszystkie wymienione maszyny i materiały do uszlachetniania były prezentowane na łamach Poligrafiki w zeszycie nr 9 poœwięconym uszlachetnianiu. AO