Międzynarodowe Dni Reklamy
6 Dec 2016 14:53
W dniach 2-4 lutego 2011 roku odbędzie się wyjątkowa impreza targowa. Będzie to siódma edycja Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, która już dziś zapowiada się interesująco.
Na trzy dni Centrum Wystawienniczo-Konferencyjne Expo XXI w Warszawie zmieni się w stolicę polskiej branży reklamowej. Ponad 500 wystawców, blisko 14 tys. m2 powierzchni i nawet 10 tys. zwiedzających!
Wystawcy z kraju i zagranicy zaprezentują najnowsze trendy i rozwiązania w trzech sektorach związanych z reklamą: Out&InDoorSystems (reklama zewnętrzna i wewnętrzna), GiftsWorld (upominki i artykuły promocyjne), TechnologyPark (specjalistyczne maszyny do wydruków wielkoformatowych, grawerowania i haftu).
Siódmą edycję targów uzupełnią wykłady, konferencje oraz panele dyskusyjne w ramach RemaCongress. To istotny element targów dający każdemu odwiedzającemu okazję do posłuchania kreatywnych paneli dyskusyjnych i wzbogacenia swojej wiedzy marketingowej.
Na nadchodzących targach RemaDays nie zabraknie także organizowanych co roku konkursów.
„Korony Reklamy” już po raz ósmy trafią do najlepszych firm z branży reklamowej
w 5 kategoriach: Producent Upominków Reklamowych, Importer Upominków Reklamowych, Agencja Reklamowa, Technology, Out&Indoor. Na lutowych targach nastąpi również rozstrzygnięcie drugiego konkursu – „Gifts Of The Year”, w którym zostaną wyróżnione najlepsze produkty z branży upominków reklamowych. Nowością czwartej edycji „Gifts Of The Year” będzie dodatkowa kategoria – Top Design, w której zwiedzający targi wybiorą najciekawsze pod względem formy i wykonania upominki promocyjne.
Na stronie internetowej www.remadays.com od stycznia 2011 roku znajduje się specjalna ankieta, która będzie uprawniała do zakupu promocyjnego biletu na targi w cenie 10 złotych. Przez cały czas trwania targów będzie można kupić także normalny bilet wstępu, który będzie kosztował 30 złotych.
Na RemaDays 2011 najłatwiej będzie dojechać z dworca PKP Warszawa Zachodnia. Przez trzy dni targowe do dyspozycji zwiedzających zostaną oddane bezpłatne, oznakowane busy kursujące na trasie Warszawa Zachodnia – Expo XXI. Dzięki temu w kilka minut bez problemu będzie można dostać się na targi. Odwiedzający, którzy przyjadą na targi samochodem, będą mogli skorzystać z jednego z parkingów buforowych zlokalizowanych wzdłuż ulicy Prądzyńskiego oraz przy ulicy Tunelowej – do dyspozycji gości będzie ponad 1000 miejsc postojowych.
Szczegóły dotyczące Międzynarodowych Dni Reklamy można znaleźć na stronie
www.remadays.com
Opracowano na podstawie informacji organizatora