Młode talenty i start-upy zaprezentują innowacyjne technologie
12 Apr 2024 13:52

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Specjalny pokaz drupa next age (dna) stawia początkujące firmy i młode talenty z sektora druku i opakowań w centrum uwagi. Seria wywiadów „drupa dna Deep Dive” już teraz zapewnia wstępny wgląd w ofertę specjalną na targach drupa 2024.

Świetne pomysły, małe budżety – wielu młodym firmom trudno jest nawiązać właściwe kontakty i wprowadzić na rynek swoje ekscytujące i pionierskie rozwiązania. Specjalnie dla tej grupy docelowej drupa stworzyła platformę drupa next age (dna). Tutaj młode talenty, start-upy i znane firmy działające od lat mogą nawiązywać kontakty na równych zasadach, znajdować odpowiednich partnerów do współpracy i wymieniać się innowacyjnymi pomysłami biznesowymi. Dla wielu uczestników jest to okazja do zaprezentowania się po raz pierwszy międzynarodowej publiczności eksperckiej.

Wraz z Międzynarodowym Kręgiem Instytutów Edukacyjnych Technologii Mediów Poligraficznych i Zarządzania (ang. the International Circle of Educational Institutes for Graphic Media Technology and Management), Stuttgart Media University oferuje punkt kontaktowy dla absolwentów, studentów i stażystów. Potencjalni młodsi pracownicy i studenci mają możliwość wymiany pomysłów z przyszłymi pracodawcami i zapoznania się z nowymi koncepcjami i najlepszymi rozwiązaniami.

Wystawa dna zapewni platformę do dyskusji na temat technologii i narzędzi z ludźmi, którzy napędzają branżę i otwierają nowe możliwości dla technologii druku we wszystkich ogniwach łańcucha wartości. dna obejmujące prezentacje, dyskusje panelowe i wywiady będzie idealnym forum dla osób zaczynających swoją działalność w branży i firm, które chcą pozyskać inwestorów dzięki nowym modelom biznesowym, rozwiązaniom produktowym i technologiom. Tematy przewodnie dna obejmują: produkcję addytywną, sztuczną inteligencję, inteligencję biznesową, nowe materiały, gospodarkę platformową, konserwację predykcyjną, elektronikę drukowaną, usługi zdalne, nowe modele biznesowe i opracowywanie procesów.

W tym przypadku drupa pozyskała wsparcie dwóch silnych partnerów – Deborah Corn i Franka Tueckmantela – z wieloletnim doświadczeniem w branży w zakresie wsparcia operacyjnego, organizacji i moderowania forum trendów dla technologii przekrojowych.

W ramach konkursu studenci kierunku komunikacja w przestrzeni na Akademii Mody i Wzornictwa w Düsseldorfie stworzyli fascynujące papierowe dzieła sztuki przedstawiające „Anamorfozę”, specjalnie na targi drupa 2024. W konkursie wzięło udział łącznie osiem zespołów. Zwycięska praca, składająca się ze 102 kwadratowych pikseli o wymiarach 11 na 8 m, zostanie zaprezentowana przy wejściu Süd do centrum wystawowego, a pozostałe zgłoszenia będą wyświetlane na terenie drupa next age.

Podczas dna będzie można także podziwiać wyniki konkursu „Przyszłość branży poligraficznej”. Wspólnie ze szkołą zawodową „Fritz-Henßler-Berufskolleg Dortmund” (FHBK)

drupa zaprosiła stażystów zarzadzania mediami, a także asystentów technologii projektowania do zilustrowania przyszłości przemysłu poligraficznego i prymatu zrówno- ważonego rozwoju w tym segmencie na plakacie lub w produkcji wideo. Zwycięzcy konkursu zostaną wyłonieni i ogłoszeni podczas targów drupa, a wszystkie zgłoszenia zostaną zaprezentowane w strefie drupa next age.

Już dziś wywiady „drupa dna Deep Dive Interviews” mają zaostrzyć apetyt na to, co czeka nas na targach dna, pomagając zapewnić sobie przewagę na drodze do udanej przyszłości w komunikacji graficznej. Pod hasłem „drupa dna Deep Dive” Deborah Corn i Frank Tueckmantel przeprowadzili wywiady ze wszystkimi uczestnikami targów dna w okresie poprzedzającym targi, w tym m.in. z Anastasiosem E. Politisem i Gunterem Huebnerem (IC Educators), Dominicem Harrisem (Carbon-quota), Aousem Mansourem (Go Make), dr Samirem Husnim (Mr. Magazine), Christophem Clermontem i Christophem Schachtem (Printess), Andreą Abeln i Thomasem Schnettlerem (LocrGeoservices & maps), Kit i Kasperem Tomshøj (Print Vis). Tę serię wywiadów można pobrać na stronie organizatora.

Opracowano na podstawie materiałów organizatora targów drupa