Naœwietlanie w Aquariusie
6 Dec 2016 14:44

Aquarius Promotion SA to katowicka firma z pięcioletnim doœwiadczeniem, oferujšca usługi w zakresie reklamy, public relations, szkoleń, poligrafii i multimediów. 7 paŸdziernika w jej siedzibie miała miejsce prezentacja niedawno zakupionej nowej naœwietlarki Agfa :Xcalibur 45 LE. System stosowany jest do naœwietlania 45-calowych płyt i wykorzystuje zaawansowanš technologię GLV (laserowš głowicę naœwietlajšcš z płaskš aparaturš). Spotkanie rozpoczęła Monika Trzepizór-Drabek, dyrektor ds. marketingu w Aquariusie, która przywitała zebranych goœci. Następnie Joanna Melka-Siwek w imieniu prezesa zarzšdu Aquarius Promotion SA Marka Warzechy przedstawiła firmę i omówiła zakres usług, jakimi zajmuje się Aquarius, podkreœlajšc fakt, że obecnie coraz bardziej roœnie tempo pracy i wzrastajš oczekiwania klientów. Odpowiedziš na te rosnšce potrzeby jest ostatni zakup Aquariusa Đ urzšdzenie :Xcalibur 45. Myœlę, że przekonacie się Państwo Đ mówiła Joanna Melka-Siwek Đ że jest to trafiony wybór. Z naszego doœwiadczenia, mimo iż niewielkiego w tym zakresie, wynika, że nastšpił, dzięki zastosowaniu tego systemu, duży skok, jeœli chodzi o proces drukowania. Zdecydowanie bardziej precyzyjnie odbywa się naœwietlanie płyt offsetowych i skrócił się czas przygotowania materiału do druku. Ze strony Agfy słowa uznania dla firmy Aquarius za to, że zdecydowała się na stosowanie nowej technologii złożył Bogdan Decowski, dyrektor handlowy w dziale systemów graficznych Agfy. Podziękował również Tomaszowi Nojszewskiemu, odpowiedzialnemu za sprzedaż w regionie południowej Polski, który jednoczeœnie jest ojcem całego przedsięwzięcia, i Mireli Floryszak Đ marketing manager w Agfie, za współzorganizowanie z firmš Aquarius imprezy. Kolejnš częœciš spotkania była prezentacja korzyœci wynikajšcych z zastosowania technologii CtP (prelegentem był Jacek Hamerliński z Agfy) oraz praktyczny pokaz œwiecenia płyt (prezentował Grzegorz Szostek z Aquariusa). MD