Nowa marka materiałów solwentowych
6 Dec 2016 14:45

Na poczštku marca br. firma Jet Media rozszerzyła ofertę materiałów solwentowych o markę RainBow Media. Materiały jednego z czołowych œwiatowych producentów znane sš na całym œwiecie pod różnymi nazwami handlowymi. W Polsce będš dostępne pod nazwš RainBow Media. Według informacji firmy Jet Media zdecydowała się ona na wprowadzenie nowych podłoży z uwagi na duże zainteresowanie stałych odbiorców firmy mediami o szerokoœci 3,20 m oraz 5,00 m i na coraz większš liczbę ploterów solwentowych o maksymalnej szerokoœci zadruku na poziomie 5 m. Tendencje rynkowe zauważalne w Polsce, a od wielu lat obserwowane w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej, wykazujš wypieranie materiałów laminowanych słabszej jakoœci przez materiały powlekane. Mimo cišgle jeszcze widocznej różnicy cenowej między tymi materiałami Đ notabene coraz mniejszej Đ użytkownicy mediów, drukarze, agencje reklamowe coraz częœciej wybierajš materiały z najwyższej półki (É) zamiast tańszych podłoży, o zdecydowanie słabszych właœciwoœciach Đ mówi Jarosław Zalesiak, Brand Manager odpowiedzialny za rozwój marki RainBow Media. Powlekane materiały RainBow Media wykazujš się długim czasem ekspozycji w warunkach zewnętrznych, dobrš odpornoœciš na rozcišganie i rozdarcie oraz możliwoœciš zastosowania na wielu różnych maszynach solwentowych i ekosolwentowych. Dodatkowš zaletš jest posiadanie przez większoœć z nich atestów niepalnoœci: niemieckich B1 i B2 oraz bardziej rygorystycznych francuskich M1 i M2. Opracowano na podstawie informacji firmy Jet Media