Nowe możliwości na targach FESPA Global Print Expo
20 Feb 2024 11:03

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Już za miesiąc rozpoczną się targi FESPA Global Print Expo, kolokowane z wystawą European Sign Expo oraz konferencjami Personalisation Experience i Sportswear Pro 2024. Cztery wydarzenia, uzupełnione o edukacyjny i inspirujący program, zaoferują odwiedzającym ekscytującą okazję do odkrycia najnowszych technologii, rozwiązań, mediów i materiałów eksploatacyjnych w druku, oznakowaniu i reklamie. Oto trzy najważniejsze trendy rynkowe, które pomogą uczestnikom zdecydować, co warto odkryć podczas targów.

Zrównoważony rozwój

Na całym świecie presja wywierana na drukarnie w celu poprawy zrównoważonych praktyk produkcyjnych stale rośnie, ponieważ nabywcy i konsumenci wymagają od swoich dostawców bardziej przyjaznych dla środowiska produktów. A ponieważ stawiane przez europejskie regulacje cele również popychają firmy w kierunku zeroemisyjności, zrównoważony rozwój pozostaje na szczycie listy priorytetów dla większości – jeśli nie wszystkich – firm zajmujących się drukiem i oznakowaniem. Na wielu stoiskach wystawców centralne miejsce zajmą kompleksowe zrównoważone rozwiązania i materiały nadające się do recyklingu i z recyklingu, pomagając uczestnikom w podejmowaniu świadomych decyzji inwestycyjnych. Zachęcam również odwiedzających do skorzystania z bezpłatnej funkcji Sustainability Spotlight – pokazu ekologicznych alternatywnych mediów z kartami informacyjnymi i wskazówkami, w jaki sposób poprawić swoje wyniki w zakresie ochrony środowiska. Przed udziałem w targach można również uzyskać dostęp do naszego internetowego centrum Sustainability Spotlight, w którym znajdują się podcasty, blogi i artykuły poświęcone zrównoważonemu rozwojowi: https://www.fespa.com/en/sustainabilityspotlight.

Personalizacja

Temat personalizacji niekoniecznie jest nowy, ale jest to w dużej mierze niewykorzystana szansa. Często widzimy, że utknął on w idei umieszczania nazwy na produkcie. Ale personalizacja może być czymś znacznie więcej. Spersonalizowane produkty generują lojalność i sprawiają, że klienci czują się wyjątkowo.

Często zastanawiam się, dlaczego więcej firm nie personalizuje produktów, i dochodzę do wniosku, że powodem jest brak świadomości możliwości. W ostatnich latach współpracowaliśmy z wystawcami, aby to zmienić, głównie dlatego, że technologie druku cyfrowego umożliwiły ekonomiczne wytwarzanie jednorazowych, spersonalizowanych produktów. W rezultacie technologie i rozwiązania druku umożliwiające personalizację będą widoczne na wielu stoiskach wystawców na targach FESPA Global Print Expo 2024 i polecam porozmawiać z dostawcami o tym, jak mogą pomóc w rozszerzeniu oferty produktów o personalizację.

Zagłębiając się dalej w personalizację i umożliwiając odwiedzającym zbadanie potencjału wzrostu, jaki oferuje, Personalisation Experience 2024 ma na celu ułatwienie rozmów i nawiązanie kontaktów potrzebnych firmom do wykorzystania możliwości. W jego ramach odwiedzający mogą zwiedzić wystawę wypełnioną rozwiązaniami zaprojektowanymi specjalnie z myślą o personalizacji i wziąć udział w kompleksowym jednodniowym programie konferencyjnym. Uczestnicy wysłuchają ekspertów z branży, którzy przedstawią prawdziwe historie sukcesu i omówią takie tematy, jak masowa personalizacja na żądanie, spersonalizowana reklama i sposób, w jaki sztuczna inteligencja zmienia rynek personalizacji.

Uczestnicy mogą również odwiedzić nową przestrzeń edukacyjną Personalise Make Wear, w której mogą dołączyć do prowadzonych przez specjalistów kompleksowych wycieczek po najnowszych technologiach personalizacji i wziąć udział w serii dyskusji prowadzonych przez ekspertów.

Automatyzacja

W świetle wyzwań, takich jak rosnące koszty energii i pracy, zakłócenia w łańcuchu dostaw i potrzeba bardziej zrównoważonych praktyk, właściciele marek i producenci dążą do szybszej i oszczędniejszej produkcji. W rezultacie narzędzia, które mogą pomóc w automatyzacji powtarzalnych zadań i zmniejszyć ryzyko błędu ludzkiego, zminimalizować zużycie energii i koszty, zmniejszyć ilość odpadów, umożliwić personalizację i ostatecznie szybszą dostawę produktów, są bardziej atrakcyjne niż kiedykolwiek. Innowacje w tej dziedzinie oznaczają również, że nowe, przystępne cenowo i elastyczne rozwiązania ułatwiają drukarniom inwestowanie w tym obszarze. W halach FESPA Global Print Expo 2024 wystawcy umożliwią odwiedzającym eksplorację postępów technologicznych i skutecznych zautomatyzowanych procesów. Na miejscu będzie wielu ekspertów w tej dziedzinie, więc jeśli chcesz ulepszyć swój kompleksowy przepływ pracy, zdecydowanie sugeruję rozmowę z przedstawicielami stoiska o tym, jak mogą pomóc.

Możliwości podczas wydarzeń są szerokie i jestem głęboko przekonany, że niezależnie od tego, czy jesteś nowym uczestnikiem targów FESPA, czy powracającym gościem, zawsze znajdziesz coś dla siebie. Dołącz do nas w Amsterdamie i dowiedz się, jak możesz wykorzystać te ekscytujące trendy rynkowe!

Aby uzyskać więcej informacji i zarejestrować się, odwiedź: https://www.fespaglobalprintexpo.com/.

Michael Ryan, szef FESPA Global Print Expo

Tłumaczenie: AN