Nowe podłoże drukowe do etykiet z zabezpieczeniem
6 Dec 2016 14:44

Firmy Creo i Acucote poinformowały o wspólnej inicjatywie: kod do znakowania Traceless produkcji Creo w połšczeniu z materiałem etykietowym firmy Acucote pozwoli na wyprodukowanie podłoża do etykiet samoprzylepnych, które będzie przekazywane do firm zajmujšcych się obróbkš i wykrawaniem w celu przetworzenia na etykiety przeznaczone dla branż: farmaceutycznej, kosmetycznej, odzieżowej, spożywczej itp. System znakowania i wykrywania Traceless firmy Creo korzysta z nowej technologii, będšcej w trakcie opatentowania, umożliwiajšc tworzenie unikalnych kodów identyfikacyjnych, praktycznie niewykrywalnych dostępnymi obecnie metodami naukowymi. Kody te znajdujš liczne zastosowania, m.in. w walce z podróbkami, w zarzšdzaniu zapasami magazynowymi, w logistyce; służš też do identyfikacji marki. Tylko czytniki Creo sš w stanie wykryć tego rodzaju zabezpieczenia. Poza podłożami do etykiet, kody do znakowania firmy Creo mogš być dołšczane do różnego rodzaju produktów takich jak: celuloza, włókna tkaniny, farby drukarskie, tonery do kopiarek i drukarek, lakiery, spraye, proszki, szkło, materiały budowlane, tworzywa sztuczne itp. Na systemy zabezpieczeń i identyfikacji firmy Creo składajš się różnorodne produkty do znakowania, substancje wykrywajšce, systemy obrazowania elektronicznego oraz oprogramowanie sterowane przez bazę danych. Porozumienie zawarte przez Creo i firmę Acucote Đ producenta podłoży do etykiet wrażliwych na nacisk, którego siedziba znajduje się w Karolinie Północnej (USA) Đ może pomóc w rozwišzaniu œwiatowego problemu dotyczšcego podróbek produktów, identyfikacji dokumentów i ochrony marki. Jak twierdzi Lynn Crutchfield, wiceprezes Acucote, można oczekiwać, że wkrótce celnicy zostanš wyposażeni w czytniki Creo, aby móc zidentyfikować autentyczne etykiety wyprodukowane na bazie materiałów Acucote, którymi będš opatrzone różne produkty Đ nie tylko luksusowe, ale także te powszechnego użytku. Według analityków każdego roku na całym œwiecie w wyniku podróbek legalni producenci tracš około 450 mld USD. Na podstawie Graphiline.com opracowała IZ