Nowe produkty, nowa technologia i nowe możliwości 
24 May 2022 09:45

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Podczas zbliżających się targów FESPA firma Brother, jeden z liderów rynku druku direct-to-garment, zaprezentuje nowe produkty, nową technologię i nowe możliwości wykorzystania swoich urządzeń drukujących. 

Zaledwie kilka miesięcy temu producent wprowadził na rynek nową maszynę drukującą – GTX600. Kolejne już urządzenie dołączające do serii GTX jest specjalnie zaprojektowane do masowej produkcji na poziomie przemysłowym. Drukująca w rozmiarze 61x61cm maszyna została wyposażona we wbudowany nawilżacz wspomagający kontrolę środowiska wewnątrz urządzenia oraz 4 przemysłowe głowice drukujące z wewnętrznymi wentylatorami chłodzącymi dla długiej, ciągłej pracy.

To tylko kilka z wielu zalet GTX600, które mogą wspierać działalność produkcyjną różnych typów drukarń. Seria GTX została rozszerzona o trzeci model po to, by spełnić wszystkie wymagania produkcyjne – od unikalnych, indywidualnych, spersonalizowanych elementów wykonanych za pomocą GTXpro po duże nakłady realizowane za sprawą wysokiej wydajności maszyny GTXpro BULK, która jest przeznaczona do masowej produkcji.

Jak zapowiada producent, dzięki nowym funkcjonalnościom popularność zyska także bezpośredni druk na skórze i poliestrze, ponieważ do rozwiązania dodano opcję drukowania DTF (direct-to-film). Druk DTF polega na zadrukowaniu specjalnej folii PET, a następnie pokryciu mokrego jeszcze wydruku specjalnym proszkiem, który jest jednocześnie klejem, podkładem i aktywatorem. Wszystko, czego potrzebujemy do wykorzystania tej technologii, to tak zwany sterownik rewersyjny, który jest dostępny bezpłatnie u certyfikowanych dystrybutorów Brother. Dzięki temu klienci mogą zwiększyć elastyczność swojej produkcji, poszerzyć oferowany asortyment produktów i usług, jak również będą w stanie szybciej reagować na wymagania klientów.

Przedstawiciele Brother zapowiadają także wprowadzenie nowego oprogramowania o nazwie „Brother Myze”, które ma zostać wydane jeszcze tego lata. Brother Myze zostało opracowane wyłącznie dla sektora odzieżowego bezpośrednio przez dział rozwiązań cyfrowych, który utworzono w zeszłym roku. We współpracy z wiodącymi producentami różnych sektorów biznesu stworzono nie tylko oprogramowanie, ale cały pakiet indywidualnych aplikacji, które obejmują wszystkie obszary i potrzeby produkcji druku cyfrowego. Brother Myze to jednocześnie nowoczesna platforma dla klientów, która łączy zadania i ułatwia codzienną pracę.

Wszystkie nowości firmy Brother będzie można obejrzeć w Berlinie podczas nadchodzących targów FESPA. 

Opracowano na podstawie materiałów firmy Brother