Nowe regulacje cenowe w hubergroup
6 Dec 2016 14:46

Koniec roku to dla hubergroup – jak dla wielu przedsiębiorstw – czas podsumowania wyników produkcyjnych, handlowych i finansowych, a także planów na nadchodzące 12 miesięcy. W minionym roku firma poprawiła organizację pracy skracając drogę do klienta, unowocześniła produkcję, mieszalnie, laboratoria, jednak – jak informuje – nie było to w stanie zrekompensować ponoszonych przez nią nakładów. Stale bowiem wzrastają koszty produkcji i transportu, na wolnym rynku częste stają się podwyżki w sektorze surowców, a zwłaszcza pigmentów i komponentów. Sytuacja ta zmusiła hubergroup do podniesienia cen jej produktów o 9%, a w niektórych przypadkach nawet o 15% w stosunku do cen obecnych. Według zapewnień firmy dąży ona do tego, aby zmiany cen na rynku komponentów używanych do wytwarzania farb drukarskich były w jak najmniejszym stopniu odczuwalne przez jej klientów.