Nowy rozdział w tradycji spotkań poligraficznych 
24 Sep 2018 10:27

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

4 PRINT WEEK to nowy rozdział w tradycji spotkań poligraficznych Międzynarodowych Targów Poznańskich. W odpowiedzi na oczekiwania branży wydarzenie odbędzie się razem z Międzynarodowymi Targami Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK w dniach 1-4 października. 4 PRINT WEEK koncentruje się na nowoczesnych technologiach, druku 3D, rozwiązaniach dedykowanych różnym sektorom przemysłu oraz technikach offsetowych, cyfrowych i fleksograficznych. To właśnie możliwość poznania rozwijających się technologii jest argumentem przemawiającym za uczestnictwem w wydarzeniu, jakim są targi 4 PRINT WEEK. 

W trakcie trwania Targów, 1 października, odbędzie się również druga edycja Kongresu ART OF COLOR – NOWY WYMIAR DRUKU.

Tematyka targów oraz towarzyszącego im kongresu będzie atrakcyjna przede wszystkim dla uczestników rynku poligraficznego, właścicieli i dyrektorów technicznych drukarń, designerów, projektantów opakowań i etykiet, ale także dla agencji reklamowych i wydawnictw – mówi Martyna Dera, dyrektor obu projektów. 

4 PRINT WEEK i towarzyszący mu Kongres ART OF COLOR to nie tylko doskonałe fora dyskusji o rozwoju technologicznym rynku poligraficznego w Polsce, ale także miejsca integracji całej branży. 

www.4printweek.pl

www.artofcolor.pl

Jesienne spotkanie będzie obfitowało w wydarzenia. W tym samym czasie odbędą się Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK, Targi Technologii dla Przetwórstwa Polimerów POLIMER TECH, jak również Międzynarodowe Targi Gastronomiczne i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO i INVEST Hotel oraz POLAGRA TECH.

Targi TAROPAK 2018

Odbywające się w cyklu dwuletnim Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania stanowią najpotężniejszą tego typu imprezę w Europie Środkowo-Wschodniej. Spotykają się tu liderzy branży, m.in. firmy prezentujące maszyny i urządzenia pakujące oraz etykietujące.

Targi to rozmowy biznesowe, nawiązywanie trwałych kontaktów, poznawanie trendów i nowości rynkowych. Jest to również doskonały czas i miejsce do poszerzania wiedzy czy dyskusji na temat nowych uregulowań dotyczących branży. 

Podczas 31. edycji TAROPAKU, 2 października, odbędzie się czwarty Kongres Przemysłu Opakowań. W tym roku jego tematem będzie transformacja przemysłu opakowań w kierunku gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ). Zgodnie z przyjętymi przez Komisję Europejską założeniami, związanymi z ochroną środowiska naturalnego oraz surowców nieodnawialnych, gospodarki krajów Unii Europejskiej mają dążyć do „zamknięcia” obiegu produktu, od jego powstania, poprzez użycie, recykling/upcykling i ponowne wykorzystanie. Jest więc to najbardziej aktualny dzisiaj i w najbliższych latach temat, inspirujący do działalności na rzecz oszczędzania nieodnawialnych zasobów wykorzystywanych w gospodarce. 

Dzięki współpracy z firmą Smurfit Kappa goście Targów będą mieli okazję obejrzeć wystawę OPEN THE FUTURE by Smurfit Kappa. Na prawie 200-metrowej przestrzeni w pawilonie 8A stanie wystawa prac z tektury falistej zrealizowana wg potrzeb największych firm z branży FMCG i nie tylko. 

Eksperci z firmy Smurfit Kappa, mający wieloletnie doświadczenie w branży, w praktyczny sposób zapoznają uczestników z aspektami produkcji opakowań oraz odpowiedzą na nawet najtrudniejsze pytania. Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do firm projektujących opakowania, agencji reklamowych, przygotowalni, drukarń, a także brand managerów. W czasie warsztatów targowi goście będą mogli porozmawiać o biznesowym potencjale etykiety i najnowszych metodach jej produkcji, o opakowaniu jako narzędziu służącym do promocji konsumenckiej oraz o innowacjach usprawniających prace w drukarniach opakowaniowych i etykietowych.

Niemalże cały teren poznańskich Targów zostanie zagospodarowany przez wystawców z różnych, lecz na jakże wielu płaszczyznach korespondujących, branż. Będzie to z pewnością czas owocnych kontaktów biznesowych, poszerzania wiedzy i poznawania najnowszych trendów w wielu dziedzinach. 

Opracowano na podstawie materiałów MTP