Nowy szef marketingu KBA-Polska
6 Dec 2016 14:48
Paweł Krasowski, związany z KBA-Polska od września 2007 roku, przejął obowiązki osoby odpowiedzialnej za działania marketingowe firmy. Jego związki z branżą poligraficzno-wydawniczą datują się od grudnia 2001 r., kiedy to rozpoczął pracę w dziale graficznym wydawnictwa Lupus specjalizującego się w czasopismach komputerowych. W styczniu 2005 związał się z działem prepress warszawskiej firmy Ergo BTL, a od końca tegoż roku do lipca 2007 prowadził dział DTP agencji reklamowej Rossagraph, zaś w sierpniu odbył miesięczne praktyki w drukarni fleksograficznej Suominen.
Krasowski dołączył do zespołu KBA-Polska we wrześniu ub.r., odbywając liczne szkolenia w zakresie obsługi i sprzedaży maszyn offsetowych. Od niedawna jest odpowiedzialny za działania marketingowe firmy zajmując się m.in. polityką reklamową, współpracą z mediami branżowymi, działaniami w zakresie public relations, prowadzeniem strony internetowej oraz bezpośrednimi kontaktami z działami marketingu w niemieckiej centrali KBA.
Paweł Krasowski ma 24 lata, jest absolwentem Technikum Poligraficznego w Warszawie. Obecnie kończy studia w Instytucie Poligrafii PW; tytuł jego pracy dyplomowej to „Analiza porównawcza arkuszowych maszyn offsetowych Rapida 74 i Rapida 74G”.
Opracowano na podstawie informacji firmy KBA Polska