Nowy szef sprzedaży w Xerox Polska
6 Dec 2016 14:44
Beata Pawełek objęła funkcję Channel Sales Manager (Dyrektor Sprzedaży Poredniej) w Xerox Polska. Będzie odpowiedzialna za rozwój partnerskiej sieci sprzedaży Xerox.
W najbliższych miesišcach skoncentruję się na rozbudowie sieci partnerskiej Xerox pod względem jakociowym i ilociowym Đ zapowiada Beata Pawełek. Đ Silna grupa partnerska to wyższe obroty i większe udziały w rynku. Uruchamiamy nowy program, którego celem jest wyłonienie najbardziej aktywnych firm i stworzenie grupy Autoryzowanych Partnerów Xerox. Uzyskajš oni dostęp do szerszego portfolio produktów i wiedzy na temat sposobów efektywnej sprzedaży rozwišzań do pracy z dokumentami.
Beata Pawełek pracuje w firmie Xerox od 1997 roku. Zaczynała na stanowisku Key Account Manager, gdzie odpowiadała za opiekę nad kluczowymi klientami z sektora bankowo-finansowego. Dwa lata póniej awansowała na stanowisko Business Development Manager. Jej głównym zadaniem było zaadaptowanie korporacyjnej strategii monobrandowego kanału sprzedaży (sieć koncesjonerów) do specyfiki rynku polskiego. Zajmowała się współtworzeniem i rozwojem firm partnerskich poprzez wielopłaszczyznowe działania, m.in. w zakresie współzarzšdzania biznesem. Obecnie Xerox Polska współpracuje z 12 firmami o statusie koncesjonera.
Beata Pawełek zwišzana jest z branżš sprzętu biurowego od 1995 roku. Wczeniej, przez cztery lata, prowadziła swojš firmę handlowš. Jest absolwentkš Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej i Podyplomowych Studiów Menedżerskich SGH w Warszawie. W wolnych chwilach czyta ksišżki, jedzi na nartach i podróżuje.
Opracowano na podstawie informacji firmy Xerox