Océ PRISMAsatellite ERP 2.0 wspomaga druk transakcyjny
6 Dec 2016 14:50
Firma Océ poinformowała o wprowadzeniu na rynek wersji 2.0 modułu Océ PRISMAsatellite for ERP, współpracującego z systemami ERP oprogramowania pozwalającego na inteligentne i niezawodne wielokanałowe zarządzanie plikami wyjściowymi w środowiskach druku transakcyjnego.
System Océ PRISMAsatellite for ERP jest wspierany przez specjalnie utworzone centrum kompetencyjne – Océ Project House ERP – pomagające klientom w maksymalnym wykorzystaniu oprogramowania i zoptymalizowaniu ich działań w zakresie zarządzania dokumentami wyjściowymi.
Pomoc w zarządzaniu podstawowymi procesami
Wdrożenie i dopasowanie systemu ERP (od ang. Enterprise Resource Planning – Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa) wiąże się ze znaczącymi inwestycjami dla firmy. Oprogramowanie ERP pomaga w zarządzaniu podstawowymi procesami takimi jak finanse, produkcja, zapasy czy logistyka. Systemy tego rodzaju są w stanie generować dokumenty handlowe (faktury, listy wyboru dla logistyki, listy przewozowe). Jeżeli jednak te dokumenty nie zostaną przekazane we właściwym czasie, do właściwego miejsca i w odpowiednim formacie, kluczowe procesy biznesowe mogą napotkać wiele problemów. Systemy workflow oparte na ERP wymagają profesjonalnego zarządzania dokumentami, a jednym z narzędzi wspomagających ten proces jest Océ PRISMAsatellite for ERP – program stworzony z myślą zarówno o dokumentach cyfrowych, jak i drukowanych.
W siedzibie Océ działa dedykowany zespół wspierający użytkowników Project House ERP, który korzysta z bogatych doświadczeń firmy w zakresie jej globalnej działalności. Z kolei za sprawą niemal tysiąca instalacji Océ PRISMAsatellite na całym świecie konsultanci i eksperci zespołu Project House mają praktyczne zaplecze, dzięki któremu są w stanie pomóc każdemu klientowi.
Dostosowanie do systemów workflow każdego klienta
Océ Project House ERP ma również dostęp do rozległego portfolio składników oprogramowania, co pozwala dostosować system workflow do potrzeb danego klienta. Portfolio oprogramowania Océ pomaga klientom uzyskać optymalne połączenie dokumentów cyfrowych i papierowych w zakresie wysyłanych e-maili, archiwizacji i publikacji w internecie bez konieczności zmiany podstawowego systemu ERP. Klienci mogą zmniejszyć koszty dzięki dostosowaniu systemu workflow dokumentów wychodzących do wcześniejszych procesów.
Dzięki Océ Project House ERP oraz Océ PRISMAsatellite for ERP klienci mogą szybko wdrażać najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie zarządzania dokumentami wychodzącymi, wspierając swoją strategię ERP i zwiększając rentowność. Moduł dzieli, sortuje i na nowo porządkuje dane, aby tworzyć dokumenty bardziej dostosowane do potrzeb klientów. Działania systemu workflow są wykonywane automatycznie albo przy pełnej kontroli operatora. Produkcja wychodząca może być w całości rejestrowana i raportowana po to, by zapewnić zgodny i weryfikowalny przepływ prac.
Portfolio zasobów Océ obejmuje również Océ Cosmos, narzędzie służące do zarządzania systemem workflow oparte na SOA (z ang. Service Oriented Architecture – Architektura Zorientowana na Usługi) oraz certyfikowane przez SAP rozwiązanie software’owe służące do zarządzania dokumentami wychodzącymi w środowiskach SAP. Dodatkowo oprogramowanie Océ PrintKey jest przeznaczone zarówno dla dokumentów handlowych, jak i dla tych generowanych z systemów zarządzania zawartością SAP. Océ Document Designer E-forms to z kolei dodatkowe narzędzie do efektywnego projektowania dokumentów. Można tu również integrować narzędzia innych dostawców, jeżeli projekt będzie wymagał dodatkowych opcji.
Opracowano na podstawie informacji firmy Océ