Opinion na VISCOM 2005
6 Dec 2016 14:45

Firma Opinion zaprezentowała swojš ofertę na 8. Międzynarodowych Targach Techniki Reklamy Wizualnej i Znakowania VISCOM, które odbywały się w DŸsseldorfie w dniach od 29 wrzeœnia do 1 paŸdziernika. Na stoisku o powierzchni 16 m2 zespół firmy Opinion prezentował najnowszš ofertę firmy blisko 10 000 odwiedzajšcych. Akcja pod hasłem: ăSpecjalna cena za każde pierwsze zamówienieÓ przycišgnęła dużš grupę osób. Stoisko zaprojektowano i skonstruowano tak, by działało jak reklama typu outdoor, czyli przekazywało odbiorcy pełnš treœć informacji już po 4 sekundach postrzegania. Motywem przewodnim było niebieskie moro. Przez 3 dni targów rozdano 2470 ulotek Opinion, stoisko odwiedziło szacunkowo ok. 276 klientów, z czego 157 przedstawiono ofertę firmy. Stoisko odwiedzili też właœciciele dwóch największych w Niemczech drukarń wielkoformatowych, by osobiœcie porozmawiać z konkurencjš z Polski. Nie chcemy konkurować Đ powiedział Marek Waliszak, prezes Opinionu. Đ Naszym celem jest znalezienie strategicznego partnera, o silnej pozycji i doskonałej znajomoœci rynku, z którym moglibyœmy wspólnie pracować na rynkach niemieckojęzycznych i na polskim rynku. Odwiedzali nas mali, ale i znaczšcy gracze, zaciekawieni przede wszystkim naszš cenš. Miłym zaskoczeniem dla nich była niemieckojęzyczna obsługa oraz 7-letnie doœwiadczenie Opinionu w handlu z Zachodem Đ informował Roman Przewłoka, Export Manager Opinionu. Jesteœmy pewni, że ta inwestycja przyniesie nam zdecydowane korzyœci już w najbliższym czasie Đ mówi Sławomir Krynicki, dyr. sprzedaży i marketingu. Opracowano na podstawie informacji firmy Opinion