Patrol serwisowy Mercator Poligrafia
6 Dec 2016 14:43

Pozytywne opinie o corocznych prewencyjnych patrolach serwisowych przeprowadzanych od 3 lat przez autoryzowany serwis Mercator Poligrafia oraz serwis producenta maszyn Shinohara nie mogły pozostać bez oddŸwięku w planach serwisowych firmy na ten rok. I mimo że ostatnie tygodnie upływajš wszystkim poligrafom pod znakiem drupy 2004, Mercator Poligrafia uznał, że kwiecień to znakomita pora na przygotowanie się do pełni sezonu drukarskiego. Producenta maszyn Shinohara reprezentował Suehiko Nakahara Đ menedżer ds. technicznych, znany polskim użytkownikom tych maszyn ze swojego wieloletniego doœwiadczenia i kompleksowej wiedzy. Ze strony Mercator Poligrafia obsługi ăpatrolowejÓ dokonywał autoryzowany serwis pod nadzorem Piotra Mrożka i Jerzego Uszko oraz Koichiro Habu. Podczas patrolu byli także obecni przedstawiciele serwisu z Warszawy i Gdańska. Tym razem odwiedzili 6 drukarń, posiadajšcych w swoim parku maszynowym łšcznie 33 zespoły drukujšce Shinohara. Jedna z 5-kolorowych maszyn Shinohara 74 po niecałych 3 latach eksploatacji ma już przebieg ponad 60 milionów odbitek i Đ jak zapewnia serwis Đ stopień zużycia poszczególnych podzespołów był prawie niezauważalny. Patrol odwiedził m.in. użytkownika pierwszej maszyny 8-kolorowej w formacie B2 z systemem odwracania oraz właœciciela pierwszej maszyny Shinohara 75VHC w nowym design (prędkoœć drukowania 17 000 ark./h), zainstalowanej w grudniu 2003 roku. Odwiedzono również drukarnię w Inowrocławiu, gdzie pracujš dwie pięciokolorowe maszyny Shinohara, jedna z wieżš lakierujšcš. Użytkownicy podczas wspólnych spotkań potwierdzili wysokš niezawodnoœć maszyn Shinohara. Maszyny kilkuletnie miały po kilka zaledwie wizyt serwisowych i to raczej sprowadzajšcych się do kwestii regulacyjnych. Konsekwentne wykorzystanie doœwiadczeń i opinii użytkowników przez firmę Shinohara potwierdza jej filozofię bliskich relacji z użytkownikami. Z kolei Mercator Poligrafia stawiajšcy odpowiedzialnoœć ponad wszystko w relacjach biznesowych ze swoimi kontrahentami kontynuuje ideę patroli serwisowych jako sprawdzone elementy obsługi pogwarancyjnej Đ powiedział Piotr Mrożek, przedstawiciel Mercator Poligrafia. Opracowano na podstawie informacji firmy Mercator Poligrafia