Pierwsze szkolenie Marketing Partnership Program
6 Dec 2016 14:45

Firma Xerox Polska przeprowadziła pierwsze szkolenie w ramach programu Marketing Partnership Program (MPP). Celem projektu jest wspieranie firm z branży usług poligraficzno-wydawniczych w rozwijaniu biznesu opartego na technologii cyfrowej. Uczestnikami szkolenia MPP byli przedstawiciele firmy D&D z Gliwic, klienta firmy Xerox. Program MPP przygotowuje przedsiębiorców działajšcych na rynku komunikacji graficznej do efektywnej współpracy z klientami Đ wyjaœnia Tomasz Suchecki z Xerox Polska, odpowiedzialny za realizację programu MPP. Đ Najważniejszymi elementami tej współpracy sš: partnerstwo oparte na kompetencjach, wysoki zwrot z inwestycji, np. w kampanie marketingowe, a także przewaga konkurencyjna, którš gwarantuje cyfrowy know-how. Chcemy pomóc polskim firmom zmienić podejœcie do klientów Đ aby nie rozmawiali z nimi o rastrach, jakoœci i parku maszynowym, tylko o prawdziwych korzyœciach ze współpracy. Szkolenie Xerox MPP dotyczyło różnych aspektów sprzedaży rozwišzań dla rynku komunikacji graficznej Đ mówi Bogusław Duchowicz, prezes firmy D&D. Đ Poruszaliœmy między innymi kwestie wykorzystania danych zmiennych w realizacji skutecznych kampanii marketingowych. Dyskutowaliœmy o tym, jak wykorzystujšc własnš wiedzę najlepiej doradzać klientom, a także jak i komu prezentować naszš ofertę. Przedstawiciele D&D najwyżej ocenili częœć szkolenia dotyczšcš konsultatywnej sprzedaży. Przejęcie przez sprzedawców wydruków roli konsultantów, umiejšcych wskazać swoim klientom optymalne narzędzia realizacji kampanii marketingowych, to właœciwa droga do sukcesu Đ kontynuuje Tomasz Suchecki. Dla działalnoœci naszej firmy najbardziej przydatne były zajęcia z zakresu umiejętnoœci budowania relacji z klientem Đ przyznaje Bogusław Duchowicz. Đ Dotychczas klientów szukaliœmy głównie poprzez akcje mailingowe. Chcemy zwiększyć umiejętnoœci w obszarze bezpoœrednich kontaktów. Firma D&D Sp. z o.o. w czerwcu br. jako pierwsza w Polsce zakupiła system druku cyfrowego Xerox iGen3 Digital Production Press. Bogusław Duchowicz ocenia, że w cišgu czterech minionych miesięcy obroty firmy na druku cyfrowym wzrosły o 150%. Opracowano na podstawie informacji firmy Xerox