Plus dla Taurusa
6 Dec 2016 14:44

W lutowym numerze miesięcznika ăPressÓ zajmujšcego się mediami, reklamš i public relations (znanego m.in. z przyznawania prestiżowej nagrody Grand Press najlepszym dziennikarzom) znalazła się swoista pochwała Zakładów Graficznych Taurus. W stałej rubryce ăKopy +ĐÓ, w której ocenš pojawiajšcych się na rynku sloganów reklamowych zajmujš się: dziennikarz, pracownik agencji reklamowej i klient, pozytywnie Đ czyli na plus Đ oceniono reklamę ăNo to CMYK!Ó tej drukarni. Piotr G. Giegżno, dyrektor kreatywny w agencji Soda, wyraził swoje uznanie piszšc: ăTakie małe branżowe pyknięcie-cmoknięcie-cmyknięcie. I choć nic nie mówišce o jakoœci druku i konkurencyjnej cenie, to z góry wyczuwam, że z Taurusem musi się dobrze pracowaćÓ. Reklama ta wielokrotnie pojawiała się na łamach Poligrafiki i innych tytułów zwišzanych z naszš branżš, a także w ăBusinessman MagazineÓ. Jak powiedział nam Stanisław Roszkowski, właœciciel Taurusa, slogan jest dziełem jednej z profesjonalnych agencji i Đ jak widać Đ bardzo dobrze sprawdza się w praktyce: łatwo go zapamiętać, jest ăchwytliwyÓ i dzięki skojarzeniu ze znanym powiedzonkiem wzbudza zainteresowanie nie tylko profesjonalistów, a o to głównie chodzi w reklamie. Przypomnijmy, że dla drukarni Taurus poczštek bieżšcego roku jest okresem intensywnych inwestycji; w styczniowym numerze pisaliœmy o premierowej instalacji systemu CtP i 10-kolorowej maszynie Komori, która zostanie zainstalowana w marcu Đ a to jeszcze nie koniecÉ Szczegóły niebawem na łamach Poligrafiki. IZ