Poligrafia 2009 – święto branży
6 Dec 2016 14:49

W dniach 21-24 kwietnia 2009 roku zapraszamy do Poznania na kolejną edycję Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych Poligrafia 2009. Będą to pierwsze po drupie targi branży poligraficznej w Europie Środkowej. To niewątpliwie największe wydarzenie wystawiennicze dla przemysłu poligraficznego w Polsce gromadzi wystawców prezentujących najnowsze osiągnięcia i technologie z obszaru przygotowania do druku, maszyn drukujących oraz aktualne trendy i nowości w branży. Efekt synergii – źródło atrakcyjności targów Każda edycja Poligrafii przyciąga liczne grono profesjonalnych gości. W 2007 roku w targach wzięło udział około 14 tys. zwiedzających. Na powierzchni blisko 11 tys. m2 swoją ofertę zaprezentowało 330 wystawców z 18 krajów. Organizatorzy mają nadzieję, że kolejna edycja targów Poligrafia 2009 będzie stała na prawdziwie europejskim poziomie i potwierdzi status jednego z ważniejszych wydarzeń w branży. Ze wstępnych deklaracji naszych wystawców wynika, że przyszłoroczne targi będą większe zarówno pod względem wynajętej powierzchni, jak i liczby firm obecnych w Poznaniu – mówi Jerzy Kaczmarek, dyrektor targów. Niewątpliwie silnym elementem tego wydarzenia będą zorganizowane w tym samym terminie Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama Outdoor Expo, Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama Gift Expo oraz nowe Branżowe Targi Zdobienia Odzieży i Marketingu Tekstylnego TeksPro. Będzie to więc wielkie święto szeroko rozumianego druku, reklamy i druku reklamowego – zapowiada dyrektor Kaczmarek. Program wydarzeń, prezentacja nowości Targi Poligrafia to nie tylko bogata i kompleksowa oferta wystawców. To kompendium wiedzy z zakresu maszyn, materiałów oraz usług poligraficznych. Podczas pobytu w Poznaniu można wziąć udział w licznych seminariach, konferencjach i warsztatach. Już dziś zapraszamy na zorganizowaną po raz trzeci ekspozycję specjalną – Miasteczko Drukarń Polskich, której celem jest promocja polskich usług poligraficznych. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na usługi reklamowe i rozwojem branży reklamowej odbędzie się także Salon Druku Reklamowego SDR, który ma na celu promocję materiałów oraz urządzeń poligraficznych służących produkcji reklam. Targi są również miejscem promocji nowości rynkowych. Liczymy, że wiele nowości zaprezentowanych w tym roku na największych w świecie targach sprzętu drukarskiego drupa zostanie pokazanych na targach w Poznaniu. Będą wśród nich z pewnością urządzenia, systemy, materiały poligraficzne i wiele innych – mówi Jerzy Kaczmarek. Matchmaking – efektywne spotkania Nowością przyszłorocznej edycji będzie usługa matchmakingu, pomagająca efektywnie zaplanować harmonogram spotkań podczas targów. Za pomocą uruchomionego już wkrótce na stronie internetowej www.poligrafia.mtp.pl narzędzia zwiedzający będą mogli umówić się z wybraną firmą na rozmowę w odpowiadającym im terminie. Zgłoszenia udziału Organizatorzy są przekonani, że program i tematyka targów znajdą uznanie wśród wystawców i szerokiego grona publiczności. Już dziś zapraszają do Poznania w dniach 21-24.04.2009. Wszyscy zainteresowani udziałem w targach proszeni są o kontakt. Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 10 grudnia br. Opracowano na podstawie informacji MTP