Powstało Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Internetowej
6 Dec 2016 14:42

Reklama w Internecie wyszła już z okresu niemowlęctwa. W ubiegłym roku w Europie wartoœć obrotów z niš zwišzanych wyniosła blisko 800 mln euro. Pomimo tego ogłoszeniodawcy sš wcišż niedostatecznie przekonani do tej formy z powodu złej informacji dotyczšcej realnego oddziaływania ich reklam rozpowszechnianych drogš elektronicznš. Dlatego właœnie powstało Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Internetowej (European Internet Advertising Association Đ EIAA). Jego celem jest wdrożenie standardowego narzędzia do pomiaru odbioru reklam emitowanych w Sieci. Wœród założycieli stowarzyszenia sš firmy działajšce w Internecie: Yahoo!, AOL Europe, Tiscali, MSN, Lycos, AdLink, T-Online i RTL. Ich zamiarem jest również promocja Internetu w celu zapewnienia mu równorzędnej pozycji z mediami tradycyjnymi. Na podstawie Graphiline.com opracowała IZ