Reklama i druk w szerszym ujęciu
6 Dec 2016 14:55

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warszawa to – jak twierdzi organizator – największa tego typu impreza w Europie Środkowej. Odbędzie się ona na początku przyszłego miesiąca, w dniach 1-3 lutego w Warszawskim Centrum Expo XXI. Dla około 12 tys. zwiedzających swoje stoiska otworzy 570 wystawców, wśród których znajdą się firmy z branży reklamowej i poligraficznej. Obecność na targach będzie świetną okazją, aby poczuć klimat branży, poznać panujące trendy oraz nawiązać nowe kontakty, będące doskonałą inwestycją na przyszłość. Na targach organizowanych przez GJC Inter Media nie są obecni klienci końcowi. Impreza jest adresowana wyłącznie do aktywnych uczestników sektora reklamy. Ostatnia, największa dotychczas edycja RemaDays zgromadziła w warszawskim Centrum Expo XXI 550 wystawców oraz 11 tys. zwiedzających. Jak informuje organizator, do 27 stycznia br. zwiedzający będą mogli zakupić bilet po promocyjnych cenach. Po wypełnieniu krótkiej ankiety na stronie internetowej targów zainteresowani otrzymają potwierdzenie upoważniające do zniżki przy zakupie biletu w kasie. W czterech sektorach… Dzięki obecności przedstawicieli czterech sektorów branży w jednym miejscu –Out&InDoorSystems, GiftsWorld, TechnologyPark i PrintShow – zwiedzający będą mogli zdobyć kompleksowe informacje, które ułatwią im rozwój działalności w kierunku druku, sposobów przedstawiania reklamy bądź upominków reklamowych. W czasie trzech dni trwania targów eksperci zaprezentują najnowsze produkty i usługi z różnych dziedzin branży poligraficznej. Sektor TechnologyPark został stworzony specjalnie z myślą o firmach oferujących nowoczesne rozwiązania produkcyjne związane z branżą reklamową, m.in. do druku wielkoformatowego, cyfrowego, hafciarstwa, sitodruku, grawerowania, tampondruku oraz plotery, farby, folie itp. Z myślą o firmach związanych z poligrafią – zwłaszcza drukiem offsetowym i cyfrowym oraz komponentami do druku – stworzony został także sektor PrintShow. W ramach Out&InDoorSystems swoją ofertę zaprezentują firmy specjalizujące się w reklamie wewnętrznej i zewnętrznej. Sektor ten obejmie zarówno reklamę mobilną, billboardy, megaplakaty, reklamę świetlną i wizualną, jak i kompletne rozwiązania dotyczące reklamy w miejscu sprzedaży – zwiedzający będą mogli się zapoznać z bogatą ofertą materiałów POS, standów, systemów wystawienniczych, ekspozytur, stojaków i shelfinerów. Sektor GiftsWorld umożliwi z kolei zapoznanie się z ofertą firm specjalizujących się w produkcji i dystrybucji upominków reklamowych. … i na wielu płaszczyznach Do największych zalet targów RemaDays zdaniem organizatora można zaliczyć ich wielopłaszczyznowość. Dzięki obecności na imprezie doświadczonych praktyków z całej branży zwiedzający będą mogli się zapoznać z najnowszymi trendami i technologiami. Przez trzy dni targów będzie trwał ogólnodostępny i nieodpłatny RemaCongress, będący serią wykładów poświęconych innowacyjnym rozwiązaniom z dziedziny reklamy i jej produkcji, podczas których specjaliści z branży podzielą się swoją wiedzą i uwagami ze słuchaczami. Pierwszy dzień RemaCongress będzie poświęcony gadżetom reklamowym. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Łukasz Romejko z firmy ConQuest Consulting, który zaprezentuje globalne trendy na rynku gadżetów, indooru i outdooru, oraz Jacek Jarczyk z ERI PPI z wykładem o korzyściach płynących z partnerstwa w Europejskim Instytucie Badawczym Branży Produktów Reklamowych. Tematem przewodnim drugiego dnia RemaCongress będzie marketing. Spośród wielu wystąpień tego dnia Łukasz Gontarek z EcoGadget opowie o marketingowym potencjale ecodesignu, natomiast przedstawiciele firmy Blue Vision wygłoszą prezentację „Wielokanałowy marketing w Internecie dla firm z branży reklamowej”. Prezentacje ostatniego dnia targów będą oscylować wokół zagadnień psychologii i komunikacji. Uczestnicy RemaCongress będą mogli wysłuchać wystąpień dotyczących m.in. psychologii koloru w Internecie, dokumentach drukowanych i komunikacji marketingowej oraz dowiedzą się, jak ściągnąć klienta do własnej firmy i jak powinna wyglądać profesjonalnie prowadzona rozmowa handlowa. Targi RemaDays to także czas podsumowania osiągnięć branżowych. Podczas imprezy wystawcy zostaną nagrodzeni w kilku kategoriach, m.in. Out&Indoor i Technology. Konkursy „Korony Reklamy” oraz „Gifts of the Year” co roku pomagają także w kształtowaniu wizerunku firm z branży jako rzetelnych i godnych zaufania partnerów biznesowych. Uroczysta Gala Wystawców, podczas której zostaną wręczone statuetki „Korony Reklamy”, odbędzie się już pierwszego dnia targów w położonym 3 km od Expo klubie Arco, natomiast 3 lutego w sali konferencyjnej na terenie Expo zostaną rozdane dyplomy laureatom konkursu „Gifts of the Year”. Opracowano na podstawie informacji firmy GJC Inter Media