Ricoh Europe wspiera European Mobility Week
6 Dec 2016 14:45
Ricoh Polska, oddział japońskiej firmy Ricoh Co. Ltd., zadeklarował wsparcie dla imprezy European Mobility Week (EMW), która odbywa się w dniach od 16 do 22 września br. Mottem jest hasło „Zmiany klimatyczne” - uczestnicy tegorocznej imprezy będą omawiać działania po podpisaniu traktatu z Kioto. Globalnym celem firmy Ricoh jest obniżenie emisji dwutlenku węgla do roku 2010 o 12% w porównaniu z rokiem 1990.
Grupa Ricoh w Europie wezwała wszystkie swoje spółki w regionie do współudziału i promocji inicjatywy EMW. Spółki należące do firmy nagradzają inicjatywy mające na celu redukcję emisji dwutlenku węgla np. poprzez korzystanie z alternatywnych środków transportu. Każdy pracownik Grupy Ricoh wie o EMW i o wpływie redukcji emisji dwutlenku węgla na tempo zmian klimatycznych. EMW, jako inicjatywa ogólnoeuropejska, stanowi dobrą platformę zwiększania świadomości zagadnień w regionie - powiedział Masamichi Oishi, zastępca dyrektora generalnego działu zarządzania wpływem na środowisko naturalne w Ricoh Europe. Zarządzanie wpływem na środowisko naturalne jest ważnym zagadnieniem dla Grupy Ricoh. Wszystkie jej spółki posiadają certyfikat ISO14000. Wiele uwagi poświęca się kwestiom wpływu na środowisko w działach badawczo-rozwojowych i produkcyjnych. Firma otrzymała m. in. Złoty Medal WEC za osiągnięcia w dziedzinie ochrony środowiska. Ricoh jest pierwszą dużą japońską firmą, która przystąpiła do programu „e-mission55”.