Stora Enso Press Selection
6 Dec 2016 14:42
Tak brzmi nowy podział papierów publikacyjnych oferowanych przez koncern Stora Enso. Reorganizacja asortymentu i wydzielenie siedmiu grup papierów stały sięĘokazjš do spotkania z klientami i przedstawienia nowej koncepcji firmy. W czwartek 28 czerwca klienci Stora Enso Polska zostali zaproszeni na specjalnš ăkolorowš prezentacjęÓ do warszawskiej Królikarni.
Witajšc wszystkich uczestników, spotkanie rozpoczšł dyrektor generalny Stora Enso Polska Henrik Stjernvall. Następnie zwišzany od niedawna z firmš Piotr Kuzebski, dyrektor handlowy ds. papierów publikacyjnych, zaprezentował nowš koncepcję oferty Đ Stora Enso Press Selection. Jak stwierdził w swojej prezentacji, w nowym podziale firma kładzie nacisk nie na marki handlowe, ale na obszary zastosowań, dla których zostały stworzone. Jak już wspomniano, jest ich siedem, każdy ma swój kolor, nazwę, każdy też znalazł swoje ludzkie uosobienie w wizualnej prezentacji nowego podziału (reklama drukowana, multimedia). Zebrani obejrzeli został również film reklamowy (doskonała muzyka!) przedstawiajšcy w bardzo sugestywny sposób cechy i przeznaczenie wszystkich siedmiu grup produktowych.
Na zakończenie z pogadankš na temat znaczenia marki i jej krótkiej historii wystšpił Janusz Kosiński, technical service manager w firmie Stora Enso Polska. Podkrelił on fakt, że w siedmiu grupach towarowych Stora Enso, obejmujšcych papiery publikacyjne, znalazło się aż 39 marek handlowych. Stšd nie dziwi wprowadzenie ănowego porzšdkuÓ w ofercie firmy. Zwłaszcza że trend z ukierunkowaniem na końcowy produkt od pewnego czasu lansujš najwięksi producenci sprzętu poligraficznego. Jak widać, koncepcja ta jest też przejmowana przez dostawców papieru. SS