Światła, kamera, akcja! 
24 May 2022 09:46

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, zaprezentuje swoje najnowsze innowacyjne rozwiązania i będzie do dyspozycji klientów na targach FESPA 2022 Global Print Expo (31 maja – 3 czerwca, Berlin). 

Po sukcesie targów FESPA 2021, pierwszej dużej europejskiej imprezy targowej dla Mimaki po pandemii COVID-19, firma powraca jako złoty sponsor tego flagowego branżowego wydarzenia. Firma przygotowała w tym roku całą masę nowych rozwiązań, a targi FESPA 2022 będą pierwszą okazją, aby zademonstrować te drukarki i plotery na międzynarodowym wydarzeniu i dokładniej wyjaśnić wiele oferowanych przez nie korzyści dla firm zajmujących się drukiem oznakowań oraz drukiem na tekstyliach. 

W centrum uwagi

Prezentowana wyjątkowa technologia obejmuje nową serię 330, na którą składają się modele JV330-160, CJV330-160 i TS330-1600. Zaprezentowana podczas wydarzenia Global Innovation Days (Ogólnoświatowe Dni Innowacji), seria 330 wykorzystuje międzyplatformową strategię firmy Mimaki, polegającą na oferowaniu wysokiej klasy, a zarazem przystępnych cenowo rozwiązań do druku dla wielu sektorów. Ekosolwentowe drukarki atramentowe JV330-160 i CJV330-160 wyróżniają się innowacyjnymi funkcjami, takimi jak nowa zmieniarka nośników, która pozwala załadować jednocześnie trzy rolki nośnika, oraz bobiniarka XY, która umożliwia cięcie podawanych na linii arkuszy w osi X i Y. Model TS330-1600, który zadebiutuje na międzynarodowych targach FESPA, to drukarka sublimacyjna z ulepszonym systemem nawijania i opcjonalnymi dodatkami jeszcze bardziej zwiększającymi wydajność, takimi jak system uzupełniania atramentu o pojemności 10 kg i rolka mini jumbo. 

Goście targów FESPA będą mogli także zobaczyć całkowicie nowy ploter tnący CG-AR firmy Mimaki, który wykracza poza gamę dostępnych dziś podstawowych technologii w tej dziedzinie. 

Urbanizacja targów FESPA 2022

Zgodnie z hasłem targów FESPA 2022 „Experience print in motion” (Poznaj druk w ruchu), stoisko firmy Mimaki wniesie mnóstwo ekscytującej energii, prezentując rzeczywiste zastosowania oraz maszyny, które je umożliwiają. W tym roku stoisko Mimaki będzie przypominać ulice Berlina zarówno swoim wyglądem, jak i pracami projektantów zainspirowanych miastem, w tym Nicky’ego Nahafahika i Xaviera Protano – wszystkie wydrukowane za pomocą różnych technologii druku Mimaki i prezentowane na stoisku – umożliwiając gościom zwiedzanie Berlina z wnętrz pawilonów Targów Berlińskich. Po udanej wcześniejszej współpracy w 2019 roku, firma Mimaki połączy również siły z holenderską projektantką Tessą Koops, aby stworzyć gamę niepowtarzalnych ubrań.

Docenienie sukcesów klientów 

Główną atrakcją stoiska firmy Mimaki będzie powracająca na targi FESPA 2022 galeria klientów w formie prezentacji i wyrazów uznania dla historii oraz projektów klientów. Pojawią się także demonstracje na żywo najnowszych technologii Mimaki w specjalnych obszarach oznakowań, UV i tekstyliów. Wśród najnowszych wystawianych drukarek UV znajdą się model UJV100 oraz urządzenia z serii JFX i UJF. Na tegoroczne targi FESPA powróci też ciesząca się uznaniem drukarka 3D 3DUJ-2207, aby zaprezentować wiele wysokiej jakości, pełnokolorowych modeli, w tym figurki, modele wykonane w skali oraz prototypy, jakie można wykonać za pomocą tej podstawowej drukarki. 

Na stoisku będą również miejsca poczęstunku i spotkań, umożliwiające bezpośrednią rozmowę z ekspertami, którzy będą odpowiadać na pytania dotyczące zastosowań i technologii firmy Mimaki.

FESPA 2022 to jak zwykle fantastyczna okazja dla wszystkich, których interesuje branża druku oznakowań i druku na tekstyliach lub chcą w nią zainwestować. W tym roku przyjęliśmy związane z ruchem hasło targów FESPA, przybliżając gościom gwar miejskiego życia za pomocą pełnych energii, inspirowanych miastem wydruków od projektantów, a także awangardowych technologii użytych do ich wykonania. Wszystko to, w połączeniu z historiami sukcesów klientów w galerii, z pewnością będzie inspirować i stanowić bezcenne doświadczenie dla gości – komentuje Danna Drion, dyrektor generalny ds. marketingu w regionie EMEA, Mimaki. 

Opracowano na podstawie materiałów firmy Mimaki