W dniach od 1 do 3 lutego 2023 roku odbyła się 18. edycja RemaDays Warsaw w Ptak Warsaw Expo. Międzynarodowe targi reklamy i druku zorganizowane były na niespotykaną dotychczas skalę.
Trzydzieści tysięcy odwiedzających, pięciuset wystawców, trzydziestu prelegentów i 50 tysięcy m2 powierzchni wystawienniczej – taka była 18. edycja RemaDays Warsaw zorganizowana w Ptak Warsaw Expo. Doskonale znane targi reklamy i druku były po raz pierwszy organizowane na tak dużą skalę, z tak znaczącym udziałem międzynarodowej publiki.
Moc możliwości RemaDays Warsaw
Plan RemaDays Warsaw 2023 skomponowany był tak, by zarówno odwiedzający, jak i wystawcy „wyciągnęli” z wydarzenia jak najwięcej rozwiązań zmieniających biznes. Dla uczestników była to najważniejsza europejska platforma, pozwalająca na rozbudowanie bazy kontrahentów, poznanie innowacji i nowych technologii, a także spotkanie zarówno liderów, jak i debiutantów w branży reklamy i druku. Wystawcy dzięki wydarzeniu skierowali swoją ofertę do wycyzelowanego grona odbiorców, skracając proces sprzedaży i nawiązywania nowych relacji biznesowych. Wszystko to przy znacznej redukcji kosztów marketingowych.
Rema Congress 2023 zmienił branżę
Jednym z najważniejszych elementów RemaDays Warsaw była konferencja Rema Congress. Jej uczestnicy mogli skorzystać z wiedzy ekspertów, którzy w branży działają od wielu lat. Na trzech Scenach (Marketingowa, Poligraficzna, Wystawców) wzbogacali swoją wiedzę, poznając najnowsze trendy, innowacje i rozwiązania, które zwiększają konkurencyjność i pozycjonują w gronie marek premium na rynku.
Na Scenie Wystawców eksperci mówili, jak sprzedawać produkty premium w dzisiejszych czasach, czym jest technologia uszlachetnień 3D i jak projektować, aby uzyskać zamierzony efekt, a także czym jest haptyka. Na Scenie Marketingowej wystąpił między innymi jeden z największych ekspertów w biznesie, Krzysztof Sarnecki, który mówił o fundamentalnych zmianach rynkowych w związku z mentalnością najmłodszych pokoleń. Łukasz Matyński – Head of Client Services & Partner Media Choice – podzielił się z kolei tym, jak wygląda przyszłość kampanii reklamowych, czyli trendami, które zmieniają strategię.
Rozważania na Scenie Poligraficznej oscylowały wokół tematu self publishingu, DTF, sitodruku czy zastosowania lakieru punktowego UV 3D. Nie zabrakło również tematu VAS, czyli systemu do oceny wizualnej skuteczności projektów reklamowych bazującego na AI.
Tak skomponowana tematyka Rema Congress była gwarancją satysfakcji odwiedzających i wystawców.
RemaDays Warsaw myśli o przyszłości. Znamy datę kolejnej edycji wydarzenia
Ledwo zakończyła się 18. edycja RemaDays Warsaw, a już planowana jest kolejna odsłona wydarzenia. Odbędzie się ona w dniach 30 stycznia – 2 lutego 2024 roku w biznesowej przestrzeni Ptak Warsaw Expo. Więcej informacji na jej temat będzie można znaleźć na stronie remadays.com.
Opracowano na podstawie materiałów organizatora