18. edycja RemaDays Warsaw będzie wyjątkowa. Najwięksi w branży reklamy i druku, edukacja odpowiadająca potrzebom sektora i networking budujący biznes – to wszystko będzie można znaleźć podczas wydarzenia, które odbędzie się w dniach 1-3 lutego 2023 roku w Ptak Warsaw Expo.
RemaDays Warsaw to nie tylko wydarzenie integrujące branżę, ale przede wszystkim miejsce-platforma, które od 2005 roku rozwija ją i promuje innowacje zwiększające konkurencyjność przedsiębiorców. To event, na którym spotkają się inwestorzy z twórcami dotychczas nieobecnych na polskim rynku rozwiązań. To również możliwość zaczerpnięcia z wzorców zagranicznych, bowiem rok po roku RemaDays Warsaw przyciągają kontrahentów z nawet najodleglejszych końców Europy.
RemaDays Warsaw to największe europejskie marki
O renomie eventu najlepiej stanowią marki z nim współpracujące. Miło nam poinformować, że w tym gronie znaleźli się tacy liderzy branży, jak między innymi: Inventini, Stanley/Stella, Kornit Digital, Polska Grupa CNC, Scorpio, Fujifilm, PNG, jhkpolska.pl, PromoEfekt, Pegasus, Antigro Designer, Designer Club, EcoBag czy dpsdruk.pl. Jednym z partnerów medialnych jest „Poligrafika”.
Wydarzenie dedykowane jest producentom i dystrybutorom innowacyjnych technologii, maszyn i materiałów do druku oraz poligrafii, usługodawcom z zakresu produkcji reklamowej, reklamy wizualnej, nośników reklamowych out&indoor, reklamy świetlnej, POS, mediów i wyposażenia, a także upominków, tekstyliów i opakowań reklamowych.
Prognozy RemaDays Warsaw
18. edycja RemaDays Warsaw będzie rekordowa. Przewidywana liczba wystawców to 830 producentów, usługodawców i dystrybutorów działających w branży. Prognozowana skala uczestnictwa to trzydzieści tysięcy gości z kraju i zagranicy, którzy będą mogli wziąć udział w dziesięciu tematycznych konferencjach. Wydarzenie tej skali zostanie umożliwione dzięki wysoce sprofilowanym pod wymagania eventów najwyższego szczebla halom Ptak Warsaw Expo. W sumie przygotowane zostanie pięćdziesiąt tysięcy m2 przestrzeni wystawienniczej.
Już dziś zostań wystawcą podczas Rema--Days Warsaw, docierając do dobranej pod specyfikę twojej firmy grupy klientów. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.remadays.com/zostan-wystawca. Twoja obecność podczas wydarzenia to spozycjonowanie się w gronie marek premium i gwarancja rozwoju w branży.
Opracowano na podstawie informacji organizatora